Beurs Ede
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Beurs Ede
Ik heb genoten van deze mooie dag. Natuurlijk veel bijgepraat met oude bekenden. Niet alle Fossiel.netters herkenden mij met bril. Binnenkort mijn avatarplaatje maar eens vervangen

Robert Mensink
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
ook weer genoten van de veelzijdigheid van de beurs,
mooie stukken gezien ,het een en ander geleerd ,en opgestoken o,a van de lezing van Sven, ook qua plantmateriaal nog een stuk aan hem laten zien ,waar hij ter plekke een vondst van mij van februari determineerde als zaadvaren (Pteridosperm)
met Alethopteroide bladvorm .
verder ook nog even bij gepraat ,o,a met Alice van de naturalis stand
trouwens leuk die prijsvragen .
verder een aantal mooie boeken ingezien ,maar moest een keuze maken ,en op aanraden van mijn vriendin werd het het boek met de titel ,Van reuzen Haai tot Chalicotherium
fossiele uit Mill en Langenboom van Noud Peters
mooi boek ,ben er blij mee ,er worden zelf een aantal vondsten in beschreven ,die ik zelf laatst ook heb gevonden , .oa schildpad ,walrus , stenen werktuigen en meerdere ik kan er dus zeker mijn voordeel mee doen .
al met al voor mij ,maar ik geloof ook zeker voor vele anderen een zeer geslaagde dag
ook een dikke pluim voor de organisatie
gr
Huug
[Bewerkt door Optimo op 13-03-2016 om 18:18 NL]
mooie stukken gezien ,het een en ander geleerd ,en opgestoken o,a van de lezing van Sven, ook qua plantmateriaal nog een stuk aan hem laten zien ,waar hij ter plekke een vondst van mij van februari determineerde als zaadvaren (Pteridosperm)
met Alethopteroide bladvorm .
verder ook nog even bij gepraat ,o,a met Alice van de naturalis stand
trouwens leuk die prijsvragen .
verder een aantal mooie boeken ingezien ,maar moest een keuze maken ,en op aanraden van mijn vriendin werd het het boek met de titel ,Van reuzen Haai tot Chalicotherium
fossiele uit Mill en Langenboom van Noud Peters
mooi boek ,ben er blij mee ,er worden zelf een aantal vondsten in beschreven ,die ik zelf laatst ook heb gevonden , .oa schildpad ,walrus , stenen werktuigen en meerdere ik kan er dus zeker mijn voordeel mee doen .
al met al voor mij ,maar ik geloof ook zeker voor vele anderen een zeer geslaagde dag
ook een dikke pluim voor de organisatie
gr
Huug
[Bewerkt door Optimo op 13-03-2016 om 18:18 NL]
Vond het een prachtige beurs. Ook namens mij complimenten voor de organisatie!
Marine mammals, dolphinately awesome
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 634 times
De beurs was voor mij meer een gezellige bijeenkomst van bevriende geloofsgenoten dan een koopgoot. Bijzonder geanimeerd zelfs en daardoor in een unieke sfeer. Op deze manier wordt dit evenement een prachtige, jaarlijkse ontmoetingsplaats van en voor verzamelaars.
Vorig jaar heb ik de 'fout' gemaakt alle lezingen bij te wonen. Deze keer heb ik er twee laten lopen. Zo had ik meer tijd om rond te gaan, naar mooie fossielen te kijken en vooral te kletsen. Heb ook nog een aantal fossieltjes (vooral sponsjes) gekregen: van Richard,Geert, Ben (zie foto) en vooral een supervondst van Mark uit het Onder-Cambrium van Chengjian/China; nu de oudste fossiele spons in mijn vitrinekast.
Bijzonder ook de ontmoeting met een grotbewoner uit Limburg, voorzien van een digitale camera. Kom je ook niet elke dag tegen
Morgen weer aan 't werk
maar 't was een geweldig weekend!
Vorig jaar heb ik de 'fout' gemaakt alle lezingen bij te wonen. Deze keer heb ik er twee laten lopen. Zo had ik meer tijd om rond te gaan, naar mooie fossielen te kijken en vooral te kletsen. Heb ook nog een aantal fossieltjes (vooral sponsjes) gekregen: van Richard,Geert, Ben (zie foto) en vooral een supervondst van Mark uit het Onder-Cambrium van Chengjian/China; nu de oudste fossiele spons in mijn vitrinekast.
Bijzonder ook de ontmoeting met een grotbewoner uit Limburg, voorzien van een digitale camera. Kom je ook niet elke dag tegen

Morgen weer aan 't werk

maar 't was een geweldig weekend!
Time fades away (Neil Young)
- Maurice
- Senior Lid
- Been thanked: 2 times
- Contacteer:
Ik heb het jammer genoeg moeten missen.
Misschien volgend jaar ...
Misschien volgend jaar ...
growing old is mandatory, but growing up is
optional.
optional.
Dag Wilson,
Leuk jouw bericht te lezen over een meneer die gratis haaientanden weggaf etc.
Deze man was ik. Ik heb genoten van deze beurs. Enthousiaste reacties en veel informaties kunnen doorgeven en daar gaat het toch ook om. Het hoeft niet altijd om geld te gaan.
Groet, Wim Zondag Baarn.
Leuk jouw bericht te lezen over een meneer die gratis haaientanden weggaf etc.
Deze man was ik. Ik heb genoten van deze beurs. Enthousiaste reacties en veel informaties kunnen doorgeven en daar gaat het toch ook om. Het hoeft niet altijd om geld te gaan.
Groet, Wim Zondag Baarn.
- Pleydellia
- Contacteer:
Voor nog meer foto's van deze geweldige beurs, kijk op http://www.werkgroepfossielenwageningen.nl/page25.html
Mark
- torvosaurus
- Been thanked: 4 times
Stonden er op mensen uit België, of mensen die ook op de beurs van Gent staan vandaag?
Gr
Gr
Thijs