Kies met wellicht kauwresten
Kies met wellicht kauwresten

Hierbij post ik een kies gevonden op MV2. Het is een achterste kies want er is nog een stuk vanaf. Kan hiervan nog worden gezegd van welk dier het zou kunnen zijn? Tevens een close-up met wat lijkt kauwresten (n.a.v. de post over de eland kies met kauwresten).
Groeten,
Sibo
- sjaak
- Has thanked: 375 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Antw: Kies met wellicht kauwresten
Hertachtige. Dat oranje spul lijkt mij ijzerhoudend sediment. Vrij gebruikelijk bij MV2.
Groet,
Niels
Niels
Hallo Sibo,
het lijkt me niet onmogelijk dat het hier plantenmateriaal betreft. Ik zou het eens van dichtbij willen bekijken.
Groeten,
Raymond
het lijkt me niet onmogelijk dat het hier plantenmateriaal betreft. Ik zou het eens van dichtbij willen bekijken.
Groeten,
Raymond
- sjaak
- Has thanked: 375 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
plaats eens een close-up?
voorlopig houd ik het op sediment
(Occam's razor)
voorlopig houd ik het op sediment
(Occam's razor)
Groet,
Niels
Niels
Hoi Raymond,
Dat is prima, hoe kan ik je bereiken om wat te regelen (e-mail?).
Een betere close-up lukt me helaas niet, maar op een foto zie je nog wat vezelige/sliertige structuur. Beste om hem te eens goed te bekijken.
Groeten,
Sibo
Dat is prima, hoe kan ik je bereiken om wat te regelen (e-mail?).
Een betere close-up lukt me helaas niet, maar op een foto zie je nog wat vezelige/sliertige structuur. Beste om hem te eens goed te bekijken.
Groeten,
Sibo
-
- Been thanked: 45 times
Het lijkt me slimmer om een vakman het te laten doen. Als het klopt wat je denkt kan er materiaal verloren gaan. Een vakman kan gelijk een goed monster beoordelen en veilig stellen.
Charlie