kaloot vondsten determinatie??
-
- Contacteer:
kaloot vondsten determinatie??
hallo.
ik ben vorig jaar op de Kalloot geweest en naast mijn vele haaientanden heb ik ook dit gevonden..
ik denk zelf een fossiele vissentand en het andere botfragmentje heb ik geen idee waarvan het is.
kan iemand zeggen wat het is en hoe oud het is?
kan iemand ook zeggen waar ik info kan vinden om mijn haaientanden op soort te
detimineren
groeten Gerben..
gvm
Antw: kaloot vondsten determinatie??
Hallo Gerben,
Persoonlijk vind ik fossiel.net best handig voor het determineren van haaientanden
Verder is elasmo.com een zeer goede en betrouwbare bron voor determinatie van haaientanden. Het is even zoeken naar de lijst met soorten (deze zit als je het mij vraagt wat verstopt), maar dan heb je een hoop informatie tot je beschikking.
Overigens is over de haaientanden van omgeving Cadzand is ook een handig boekje te krijgen.
Groeten
Ko
Persoonlijk vind ik fossiel.net best handig voor het determineren van haaientanden

Verder is elasmo.com een zeer goede en betrouwbare bron voor determinatie van haaientanden. Het is even zoeken naar de lijst met soorten (deze zit als je het mij vraagt wat verstopt), maar dan heb je een hoop informatie tot je beschikking.
Overigens is over de haaientanden van omgeving Cadzand is ook een handig boekje te krijgen.
Groeten
Ko
-
- Contacteer:
Antw: kaloot vondsten determinatie??
Bedankt KoH...
kan iemand de fossielen hierboven determineren?
kan iemand de fossielen hierboven determineren?
gvm