ontruiming van mineralen en fossielen.

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Radboud
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 apr 2017, 18:10
ontruiming van mineralen en fossielen.

Bericht door Radboud » 15 apr 2017, 10:37

Beste mensen,

Afgelopen week is er tijdens een ontruiming een grote verzameling mineralen en fossielen in ons bezit gekomen. De mevrouw van wie de verzameling was heeft alles netjes bijgehouden in een boekje. De geschatte waarde ligt op 5000 euro. Hierover valt te onderhandelen. Nu zoek ik via deze weg iemand die het belang in ziet van deze verzameling en bij wie ik zeker weet dat deze verzameling in goede handen terecht komt. De verzameling ligt bij mij thuis in Utrecht. Ik ben te bereiken onder nummer 0610517998, of anders via rajkoopmans@hotmail.com Met vriendelijke groet, Radboud Koopmans


rk

 
Gebruikersavatar
kliko
Berichten: 204
Lid geworden op: 07 sep 2009, 21:22
Antw: ontruiming van mineralen en fossielen.

Bericht door kliko » 15 apr 2017, 16:20

Wordt een ontruiming niet gedaan door een bedrijf en worden dan de spullen niet ergens opgeslagen totdat die persoon wel geld heeft om haar eigen spullen kan terugkopen?



Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6861
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 290 times
Been thanked: 309 times
Contacteer:
Antw: ontruiming van mineralen en fossielen.

Bericht door sjaak » 15 apr 2017, 19:10

Ontruiming kan om heel veel redenen plaatsvinden.


Groet,

Niels

Gebruikersavatar
mirjamk
Berichten: 112
Lid geworden op: 14 mei 2016, 16:43
Antw: ontruiming van mineralen en fossielen.

Bericht door mirjamk » 16 apr 2017, 11:52

Misschien is het voor de geïnteresseerden leuk om wat foto's te zien? Wellicht kun je wat plaatsen. Geeft toch een leuk beeld van wat er te koop is denk ik? :-D




Plaats reactie