Fossielenverkoper op marktplaats gezocht [aangepaste titel]
Fossielenverkoper op marktplaats gezocht [aangepaste titel]
Hallo allemaal ik ben op zoek naar mensen op marktplaats die fossielen verkopen.
En ik ben op zoek naar mensen die mij fossielen kunnen opsturen mail me dan met jayflizz2004 (at) gmail.com
[Bewerkt door FossilDude op 29-04-2017 om 18:42 NL]
En ik ben op zoek naar mensen die mij fossielen kunnen opsturen mail me dan met jayflizz2004 (at) gmail.com
[Bewerkt door FossilDude op 29-04-2017 om 18:42 NL]
JF
Antw: Dit is serieus

Op een fossielenbeurs kan je de fossielen zien (en aanraken) vooraleer je koopt.
PaleoTime (mede georganiseerd door fossiel.net) is ondertussen uitgegroeid tot de grootste fossielenbeurs van de Benelux (alleen fossielen, geen mineralen, gesteenten, juwelen e.d.). Hier zal je zeker je keuze kunnen maken aan democratische/eerlijke prijzen.
Noteer deze datum alvast in je agenda.
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 327 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Antw: Dit is serieus
Hoi Jaylon,
Wil je de topics die je op dit forum aanmaakt een gepaste titel/onderwerp geven die aangeeft waar het topic/bericht over gaat?
Voor dit topic is "dit is serieus" niet echt een gepaste titel. Beter zou bijvoorbeeld zijn "Fossielenverkoper op marktplaats gezocht".
Ik neem nu hier even de vrijheid om de titel van je topic aan te passen, maar zou je hier in het vervolg op willen letten?
Groetjes,
Johan
Wil je de topics die je op dit forum aanmaakt een gepaste titel/onderwerp geven die aangeeft waar het topic/bericht over gaat?
Voor dit topic is "dit is serieus" niet echt een gepaste titel. Beter zou bijvoorbeeld zijn "Fossielenverkoper op marktplaats gezocht".
Ik neem nu hier even de vrijheid om de titel van je topic aan te passen, maar zou je hier in het vervolg op willen letten?
Groetjes,
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)