Beurs

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
Moonwalker
Berichten: 142
Lid geworden op: 30 jun 2006, 19:29
Contacteer:
Antw: Beurs

Bericht door Moonwalker » 30 aug 2006, 19:52

Ikzelf ga er zaterdagmorgen rond 10.00 uur zijn. Het is de eerste maal dat ik deze beurs ga bezoeken.



 
Gebruikersavatar
mineraal0
Berichten: 1634
Lid geworden op: 30 jul 2006, 16:36
Antw: Beurs

Bericht door mineraal0 » 31 aug 2006, 20:15

hallo iedereen,
mark bedankt voor de tip van de zeelelie.ik zal er zeker geen kopen van een marrokaan maar mijn ouders willen niet dat ik iets koop op het internet dus ik zal er denk ik wel eentje vinden...moonwalker als je om 10uur gaat riskeer je dat het nog niet open is of dat de kraampjes nog niet opgesteld zijn want de beurs zelf is maar om 10 uur.ik zal er zeker zij maar ietsje later.hoe herken ik jou /jullie ?
tot zaterdag mensen ,groetjes



Gebruikersavatar
agaathunter
Berichten: 999
Lid geworden op: 01 mar 2006, 19:00
Antw: Beurs

Bericht door agaathunter » 31 aug 2006, 21:11

Hoi,

Ik ben het niet eens met de tekst: koop er geen van een Marokkaan.
Hiermee beledig je alle Marokkanen die wel
te vertrouwen zijn en geen bedrog leveren.
Dat er Marokkanen zijn die de boel belazeren, wil niet zeggen, dat je iedereen maar over een kam kunt scheren.
Ik neem aan, dat dit ook niet de bedoeling is geweest, maar denk goed na bij dit soort uitspraken.

Groetjes: Ed


geduld is een goede zaak

Gebruikersavatar
mineraal0
Berichten: 1634
Lid geworden op: 30 jul 2006, 16:36
Antw: Beurs

Bericht door mineraal0 » 02 sep 2006, 20:25

hallo,
ben vandaag naar de beurs geweest.
fabtastische beurs met heel veel mensen!!!!
ik heb een fossiele garnaa en een matrix met 3 trilobieten in.ook veel mineralen gekocht maar daar intresseren de meeste mensen hiet niet echt (mij echter wel :D)
en bovenal een prachtige hempritis voor maar 5 euro!!!!
ik heb dan ook meteen ereen mooi doosje voor gekocht dan voelt die zich al thuis.
groetjes,

[Bewerkt door mineraal0 op 02-09-2006 om 19:30 NL]




Gesloten