Hoeveel moet dit opleveren??

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Edwin_ICT
Contacteer:
Hoeveel moet dit opleveren??

Bericht door Edwin_ICT » 04 sep 2006, 01:51

Ik wou een fossiel van me verkopen, het is een plesiosaurus, maar hoeveel zou dit moeten opleveren??

mvg, Edwin

E. Kroeze

Ceraurus
Antw: Hoeveel moet dit opleveren??

Bericht door Ceraurus » 04 sep 2006, 11:13

Hoi Edwin,

Welkom op het forum. \'Geld\' is maar een betrekkelijk begrip in de fossielenwereld. Het klinkt cliche maar het is mnaar wat \'de gek er voor geeft\'.
Als ik in je verzameling kijk, bedoel je dan de eerste foto?
Van dat fossiel vraag ik me af of het om te beginnen echt is. Ik heb geen verstand van dino\'s maar ik heb zo mijn twijfels omdat het geheel er wel heel compleet en gaaf uit ziet. Zwart-wit bekeken zijn er in mijn optiek twee opties: een museumstuk of een ordinaire kopie. Ongetwijfeld dat je hier op het forum wel mensen kan vinden die er meer verstand van hebben.

Succes!

<:{{{{{>

Trilobiti Ceská Republika

MarkW
Antw: Hoeveel moet dit opleveren??

Bericht door MarkW » 04 sep 2006, 20:25

als het een echte is en de steen is 16 bij 5 cm, waarvan de kans dat je zo\'n jong dier vind ongeveer even groot is als dat je een volwassen T-Rex (in vergelijking ook niet zo zeldzaam) vind danneh zou ik zeggen; duizenden dollars, oplopend tot ongeveer 15000, maar hoogstwaarschijnlijk is dit een schaalreplica en kan je m misschien net voor 5 dollar op eBay verkopen..

mvg

Mark

Gesloten