ENCI Horizont van Lichtenberg.
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: ENCI Horizont van Lichtenberg.
Mensen,
ik vind dat deze discussie begint zeer hypothetisch te worden.
@Pascal: heb jij literatuur over onvolgroeide wortels uit de tweede rij? Als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit iets hierover gelezen.
Groeten,
Oliver
ik vind dat deze discussie begint zeer hypothetisch te worden.
@Pascal: heb jij literatuur over onvolgroeide wortels uit de tweede rij? Als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit iets hierover gelezen.
Groeten,
Oliver
Antw: ENCI Horizont van Lichtenberg.
Hallo Oliver,
Pascal heeft gelijk voor wat betreft de verschillende groeistadia (met onvolgroeide wortel) van de tanden. Daarover verschillen Pascal en ik niet van mening.
Groeten
Ko
ps: ik zoek morgen wel even naar een referentie.
[Bewerkt door KoH op 27-10-2017 om 22:43 NL]
Pascal heeft gelijk voor wat betreft de verschillende groeistadia (met onvolgroeide wortel) van de tanden. Daarover verschillen Pascal en ik niet van mening.
Groeten
Ko
ps: ik zoek morgen wel even naar een referentie.
[Bewerkt door KoH op 27-10-2017 om 22:43 NL]
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: Antw: ENCI Horizont van Lichtenberg.
Hoi Ko,KoH schreef:
Hallo Oliver,
Groeten
Ko
dat weet ik. Maar hoe kan men dan een min of meer afgerolde wortel van een onvolgroeide onderscheiden? Ik vind het tnt gewoon een beetje te kort om de bocht. En dan nochmaals de vraag: bestaat er literatuur/websites etc. over onvolgroeide wortels van haaientanden? Ik heb nog nooit hiervan gehoort.
Groet,
Oliver
Antw: Antw: Antw: ENCI Horizont van Lichtenberg.
Mee eens.hubertus68 schreef:
dat weet ik. Maar hoe kan men dan een min of meer afgerolde wortel van een onvolgroeide onderscheiden? Ik vind het tnt gewoon een beetje te kort om de bocht.
Er zullen best betere referenties zijn, maar in de onderstaande post staat een stuk tekst over de ontwikkeling van haaientanden wat ik snel kon vinden uit S.B. Cunningham (2000) over S. macrota in vergelijking C. taurus.hubertus68 schreef:
En dan nochmaals de vraag: bestaat er literatuur/websites etc. over onvolgroeide wortels van haaientanden? Ik heb nog nooit hiervan gehoort.