Fossielen- en mineralenbeurs ACAM, Antwerpen 18-11-17
Fossielen- en mineralenbeurs ACAM, Antwerpen 18-11-17
Vandaag voor de eerste keer naar de fossielen- en mineralenbeurs van ACAM geweest. Het was eigenlijk vooral mineralen en weinig fossielen. Ik heb weer heel wat bijgeleerd en nieuw speelgoed gekocht (loepjes en 'tandartsgereedschap' om fossielen handmatig te prepareren).
Ik ben zeer trots op de aankoop van twee stukken (die ik waarschijnlijk zelf toch nooit zal vinden

Wel is het jammer dat er zoveel "gefoefeld" wordt met mineralen en edelstenen... ik heb er geen probleem mee dat sommigen artificieel worden verwerkt maar dan zou dat moeten aangeduid staan zodat mensen weten wat ze kopen. Nu worden bepaalde stenen bewerkt en voor "natuurlijk" verkocht :/
[Bewerkt door Hotep op 22-11-2017 om 14:00 NL]
Antw: Fossielen- en mineralenbeurs ACAM, Antwerpen 18-11-17
Beste Joeri,
Die mosatand: weet je zeker, dat deze uit Maastricht (ENCI) komt? Deze lijkt mij ook uit Marokko te komen. De periode is wel maastrichtien.
Misschien, als je betere foto's van de tand maakt, is er meer van te zeggen.
Groeten, Dirk.
Die mosatand: weet je zeker, dat deze uit Maastricht (ENCI) komt? Deze lijkt mij ook uit Marokko te komen. De periode is wel maastrichtien.
Groeten, Dirk.
Antw: Antw: Fossielen- en mineralenbeurs ACAM, Antwerpen 18-11-17
Dag Dirk,dirk schreef:
Beste Joeri,
Groeten, Dirk.
De Mosasaurustand komt ook uit Marokko. Ik heb Maastrichtien en Maastricht door elkaar gehaald. Bedankt voor de feedback! Ik pas het aan in mijn bericht.
Groeten,
Joeri