BEURS EDE 10 MAART 2018
Antw: BEURS EDE 10 MAART 2018
Bedankt voor de foto impressie (knap hoe je me elk jaar weer van je foto's weet weg te photoshoppen
)
Een tijd bij de kinderanimatie geholpen die helaas een beetje afgelegen lag waardoor we niet zoveel aanloop hadden. Maar de de gene die er kwamen hadden wel de volle aandacht. Verder maar kort bij onze WfW kraam gestaan en in de middag een poos bij de deur (tri)lootjes uitgedeeld en vrijwillege bijdrages verzameld.
Tussendoor snel de markt bekeken en het nodige bijgepraat met fossiel-hobby-kennissen.
Zeer geslaagde, waanzinnig leuke beurs die ook deze editie weer ietsje groter was dan de vorige!
Hidde
[Bewerkt door Hidde op 11-03-2018 om 19:45 NL]

Een tijd bij de kinderanimatie geholpen die helaas een beetje afgelegen lag waardoor we niet zoveel aanloop hadden. Maar de de gene die er kwamen hadden wel de volle aandacht. Verder maar kort bij onze WfW kraam gestaan en in de middag een poos bij de deur (tri)lootjes uitgedeeld en vrijwillege bijdrages verzameld.
Tussendoor snel de markt bekeken en het nodige bijgepraat met fossiel-hobby-kennissen.
Zeer geslaagde, waanzinnig leuke beurs die ook deze editie weer ietsje groter was dan de vorige!
Hidde
[Bewerkt door Hidde op 11-03-2018 om 19:45 NL]
Marine mammals, dolphinately awesome
Was een leuke beurs! Veel leuke fossiele gezien en leuke mensen ontmoet.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
Bedankt voor het plaatsen van deze mooi foto's.
Spijtig dat ik niet aanwezig kon zijn, maar deze beelden geven toch een mooie impressie van de beurs.
Lugo
Spijtig dat ik niet aanwezig kon zijn, maar deze beelden geven toch een mooie impressie van de beurs.
Lugo
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
- Spongebob
- Has thanked: 409 times
- Been thanked: 633 times
Hoewel verdrietig n.a.v. het overlijden (afgelopen vrijdag) van onze sponzengrootmeester en vriend, Freek Rhebergen, zijn we zaterdagmorgen toch naar Ede afgereisd. Het was weer bijzonder dynamisch, veel mensen gesproken, mooie dingen gezien en nog wat sponzen gedetermineerd. Van Herman kreeg ik nog een loeizware doos met huiswerk mee. Ik heb 1 lezing bezocht: hoopte van ‘professor Barabas’ de oplossing van het Nautilus-vraagstuk te vernemen, maar…helaas
Sorry! Interessante lezing, Stijn!
Jammer genoeg moesten we vrij vroeg weer huiswaarts waardoor ik e.e.a. heb gemist. Ik heb niet eens alle stands bezocht en zie op de mooie foto’s van Mart bijv. Ben Blokhuizen staan; die heb ik helemaal gemist en dat geldt ook voor Frederik die was ondergedoken in de kelder, zoals ik pas op de terugweg vernam.

Sorry! Interessante lezing, Stijn!
Jammer genoeg moesten we vrij vroeg weer huiswaarts waardoor ik e.e.a. heb gemist. Ik heb niet eens alle stands bezocht en zie op de mooie foto’s van Mart bijv. Ben Blokhuizen staan; die heb ik helemaal gemist en dat geldt ook voor Frederik die was ondergedoken in de kelder, zoals ik pas op de terugweg vernam.
Time fades away (Neil Young)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik had nochtans een doosje met wat sponsjes voor jou klaarstaan 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
- Been thanked: 11 times
Toch benieuwd: hoeveel mensen hebben nu de beurs bezocht op de 10de?
Grzzt
Grzzt
Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Antw: Antw: BEURS EDE 10 MAART 2018
Het is lastig om een precies aantal te geven, want we zijn op het drukst van de dag de tel kwijt geraakt. Er kwamen op dat moment zo veel mensen binnen dat ze niet meer goed te tellen waren.Vuursteentje79 schreef:
Toch benieuwd: hoeveel mensen hebben nu de beurs bezocht op de 10de?
Het aantal zal in ieder geval gelegen hebben in de orde van 550-600 mensen.
Groet,
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
-
- Been thanked: 11 times
Dat zijn er een hoop!
Veel fossielen hopelijk met een nieuw thuis
Mogen we 9 maart 2019 al voorzichtig in de agenda zetten?
Grtzz
Vuursteentje
Veel fossielen hopelijk met een nieuw thuis

Grtzz
Vuursteentje
Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Antw: Antw: BEURS EDE 10 MAART 2018
Zo voorzichtig hoeft dat niet hoor! Het ROVC is al weer door ons gereserveerd. PaleoTime-NL 2019 staat gepland op 9 maart 2019!Vuursteentje79 schreef:
Groet,
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)