Leuk om te delen.
- mknipping100@gmail.com
Antw: Leuk om te delen.
Veel dank voor de uitleg en de soortnaam. Ik heb in mijn collectie waarschijnlijk meer resten van tandplaten. Dit is zeker het mooiste exemplaar. De lokatie waar ik dit exemplaar gevonfen heb is Cadzand-bad
[Bewerkt door mknipping100@gmail.com op 15-09-2019 om 20:20 NL]
[Bewerkt door mknipping100@gmail.com op 15-09-2019 om 20:20 NL]
Antw: Antw: Leuk om te delen.
Hallo Albert,alberto shark schreef:
Hoi Hans,
bedankt voor de bevestiging. Heb zoiets nooit gehad, jij wel?
Hopelijk is Marco nog een beetje blij met onze hulp en tips.
Van Mill heb ik er best veel van
Groeten Hans
Hans
Van het rijtje periotica de eerste 3 van links naar rechts Delphinidae de vierde behoort toe aan de Monodontidae.mknipping100@gmail.com schreef:
Mijn strandvondsten vanaf Cadzand-bad tot en met Nieuwvliet-bad. Zomaar leuk om met jullie te delen. Een paar vondsten heb ik al gedeeld op dit forum. Misschien zit er wat tussen wat jullie aandacht trekt.
Groeten Hans
Hans
Op plaat 2, onderste rij, 3e van rechts: betreft een onderkaakse tand van schaap of geit. De 5e van rechts lijkt me een spons. Net als op plaat 2, 2e op bovenste rij. https://www.tumblr.com/privacy/consent? ... ocallistes
Onder de rij periotica zie ik 4 bulla's. Daarvan lijkt links onder ook Delphinidae te zijn (deze zijn vaak niet verder op soort te brengen).
[Bewerkt door Hidde op 16-09-2019 om 07:17 NL]
Onder de rij periotica zie ik 4 bulla's. Daarvan lijkt links onder ook Delphinidae te zijn (deze zijn vaak niet verder op soort te brengen).
[Bewerkt door Hidde op 16-09-2019 om 07:17 NL]
Marine mammals, dolphinately awesome
- mknipping100@gmail.com
Dank je voor de determinatie. Ik ben leek maar heb zoveelgeleerd. Ik ben behoorlijk anthousiast.
- mknipping100@gmail.com

Dank je. Ik heb er nog een uitgelicht. Dit fossiel intrigeert mij enorm omdat ik moet denken aan een nagel. Gevonden cadzand-bad 2009. Het fossiel lijkt een wortel te hebben. De rug is slank. Lengte 3cm.
-
- Senior Lid
- Has thanked: 324 times
- Been thanked: 224 times
Re: Leuk om te delen.
Mooie vondsten
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max