Aporrhaidae

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Han Stoutjesdijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 sep 2007, 18:56
Contacteer:
Aporrhaidae

Bericht door Han Stoutjesdijk » 06 nov 2019, 19:24

Wie heeft er voor mij fossiele Aporrhaidae.
Met vriendelijke groeten,
Han


Han Stoutjesdijk

 
Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Aporrhaidae

Bericht door FossilDude » 06 nov 2019, 20:41

Sorry? Je vraag is niet helemaal duidelijk? Wat zoek je precies? Literatuur over Aporrhaidae? Of specimens? Van een specifieke ouderdom? En om te kopen, ruilen, of anders?


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

Han Stoutjesdijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 sep 2007, 18:56
Contacteer:
Re: Aporrhaidae

Bericht door Han Stoutjesdijk » 07 nov 2019, 19:52

FossilDude schreef: 06 nov 2019, 20:41 Sorry? Je vraag is niet helemaal duidelijk? Wat zoek je precies? Literatuur over Aporrhaidae? Of specimens? Van een specifieke ouderdom? En om te kopen, ruilen, of anders?
Zag dat ik de vraag had geplaatst in "literatuur en onderzoek". Had het eigenlijk bij "vraag en aanbod" moeten plaatsen.
Wat betreft literatuur; dit is uiteraard altijd welkom, hoewel ik zelf al over heel veel publicaties beschik (Bijna 20.000 publicaties in pdf).
Heb een lijst in excel beschikbaar, dus mocht j interesse hebben in de lijst en uiteraard publicaties, laat maar weten. Ik stuur iedereen die erom vraagt toe wat ze wensen (uiteraard als ik erover beschik).

Het gaat dus echt om de fossielen.

Hartelijke groeten,
Han


Han Stoutjesdijk

Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Aporrhaidae

Bericht door FossilDude » 08 nov 2019, 09:44

Han Stoutjesdijk schreef: 07 nov 2019, 19:52
FossilDude schreef: 06 nov 2019, 20:41 Sorry? Je vraag is niet helemaal duidelijk? Wat zoek je precies? Literatuur over Aporrhaidae? Of specimens? Van een specifieke ouderdom? En om te kopen, ruilen, of anders?
Zag dat ik de vraag had geplaatst in "literatuur en onderzoek". Had het eigenlijk bij "vraag en aanbod" moeten plaatsen.
Wat betreft literatuur; dit is uiteraard altijd welkom, hoewel ik zelf al over heel veel publicaties beschik (Bijna 20.000 publicaties in pdf).
Heb een lijst in excel beschikbaar, dus mocht j interesse hebben in de lijst en uiteraard publicaties, laat maar weten. Ik stuur iedereen die erom vraagt toe wat ze wensen (uiteraard als ik erover beschik).

Het gaat dus echt om de fossielen.

Hartelijke groeten,
Han
Ik heb het topic verplaats naar het forum "vraag en aanbod".

OK, het gaat dus om fossiele specimens. En verder maakt ouderdom, locatie, kwaliteit niet uit dus?


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)


Plaats reactie