voor je aan CBN komt
voor je aan CBN komt
kan je in de noordfranse duinen wat relieken vinden van 14-18
bijna echt antiek dus

(had dit willen posten in opvolging van een draadje \'vondsten uit zwarte polder\' maar der stond al een slotje op, sry voor de non-related chat)
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Antw: voor je aan CBN komt
Hé Fitch, de\'r liggen precies toch nog gevaarlijke spullen bij, of vergis ik mij?
gr
Patrick
gr
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- fossielenjagers
- Contacteer:
Ziet er leuk uit Fitch!!
Opvallend veel scherpe munitie.. Die doen het schoongemaakt altijd goed in een vitrinekastje!
Alles met de metaaldetector gevonden?
Gr Bram
[Bewerkt door fossielenjagers op 16-10-2006 om 08:33 NL]
Opvallend veel scherpe munitie.. Die doen het schoongemaakt altijd goed in een vitrinekastje!

Gr Bram
[Bewerkt door fossielenjagers op 16-10-2006 om 08:33 NL]
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
jah, veel scherp .. maar geen zorg, als 7/8 jarige stak ik zelfgevonden kogels tussen de vijlstaak (hoe zeg je dat in algemeen nls: handvijs?)om de huls van de top te trekken en kanontjes te maken met het \'poere\' (\'buskruit\') en een koperen waterleidingsbuisje en knikkers .. *zucht*
in de engelse kogels steekt doorgaans geen poeder, maar stokjes van 0.5mm en een 4 cm lang ofzo .. ideaal om als lontje te gebruiken..
deze met de afgeronde top zouden belgische kogels zijn? klopt dit pieter?
bovenaan in de foto, roestige gedeelte zijn een 45-50 engelse kogels (die nog in de vetrestanten en gaasjes zitten) samen (per 5 in \'t rek)
nu, best nie mee spelen als je niet weet wat een slaghoedje is!
in de engelse kogels steekt doorgaans geen poeder, maar stokjes van 0.5mm en een 4 cm lang ofzo .. ideaal om als lontje te gebruiken..
deze met de afgeronde top zouden belgische kogels zijn? klopt dit pieter?
bovenaan in de foto, roestige gedeelte zijn een 45-50 engelse kogels (die nog in de vetrestanten en gaasjes zitten) samen (per 5 in \'t rek)
nu, best nie mee spelen als je niet weet wat een slaghoedje is!
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures