Schenking van fossielen aan jonge verzamelaar

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plaats reactie
Jakob dan maar Jaap
Junior Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2022, 19:49
Been thanked: 6 times
Schenking van fossielen aan jonge verzamelaar

Bericht door Jakob dan maar Jaap » 20 jan 2023, 23:09

Belangrijk voor een jonge verzamelaar die wel iets meer weet van invertebraten en fossiele planten (geen Vertebraten)

Ik heb mijn collectie geschonken aan Oertijdmuseum te Boxtel na vele jaren te hebben verzameld met het accent op Plant-Fossielen in de laatste
jaren er zijn natuurlijk nogal wat dubbele fossielen ontstaan in die tijd, Die staan in doosjes in mijn huis en gun ik een jonge enthousiaste verzamelaar
want deze stukken vind ik minder geschikt voor het museum. Het mooie is dat alle vindplaatsen erbij kunnen worden gegeven en ook de ouderdom
verder mag je zelf leren met datgene wat ik niet meer kan determineren.(Boeken en internet he!)
Het ophalen is zeker noodzakeijk, met een auto (het is te veel voor openbaar vervoer).
Ook heeft het enige spoed want ik wil nu ruimte winnen.
Ik had dit immiddels diverse malen aangeboden aan jullie welbekende Jasper maar die is niet komen opdagen en heeft kansen genoeg heeft gehad (dus die komt op de tweede plaats)
Neem vooral een USB stick mee om te vindplaatsen te kopieren etc.
Graag wacht ik op een eerlijke jonge verzamelaar die een vader heeft die mij kan helpen,en met een auto heeft
Ik hoop op een reactie om iemand blij te maken een toekomstige geoloog of Paleontoloog te worden!
Jaap



 
Gebruikersavatar
Spongebob
Berichten: 4339
Lid geworden op: 22 dec 2007, 22:41
Has thanked: 273 times
Been thanked: 348 times
Re: Schenking van fossielen aan jonge verzamelaar

Bericht door Spongebob » 22 jan 2023, 20:16

Prachtig aanbod Jaap!
Vreemd dat er niemand reageert.
Misschien moet je je woonplaats vermelden, Dan is het makkelijker om in te schatten of e.e.a. qua afstand te doen is.


Time fades away (Neil Young)

Jelte.
Senior Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 22 jun 2022, 17:00
Has thanked: 180 times
Been thanked: 57 times
Re: Schenking van fossielen aan jonge verzamelaar

Bericht door Jelte. » 23 jan 2023, 07:59

Jakob dan maar Jaap schreef: 20 jan 2023, 23:09 Belangrijk voor een jonge verzamelaar die wel iets meer weet van invertebraten en fossiele planten (geen Vertebraten)

Ik heb mijn collectie geschonken aan Oertijdmuseum te Boxtel na vele jaren te hebben verzameld met het accent op Plant-Fossielen in de laatste
jaren er zijn natuurlijk nogal wat dubbele fossielen ontstaan in die tijd, Die staan in doosjes in mijn huis en gun ik een jonge enthousiaste verzamelaar
want deze stukken vind ik minder geschikt voor het museum. Het mooie is dat alle vindplaatsen erbij kunnen worden gegeven en ook de ouderdom
verder mag je zelf leren met datgene wat ik niet meer kan determineren.(Boeken en internet he!)
Het ophalen is zeker noodzakeijk, met een auto (het is te veel voor openbaar vervoer).
Ook heeft het enige spoed want ik wil nu ruimte winnen.
Ik had dit immiddels diverse malen aangeboden aan jullie welbekende Jasper maar die is niet komen opdagen en heeft kansen genoeg heeft gehad (dus die komt op de tweede plaats)
Neem vooral een USB stick mee om te vindplaatsen te kopieren etc.
Graag wacht ik op een eerlijke jonge verzamelaar die een vader heeft die mij kan helpen,en met een auto heeft
Ik hoop op een reactie om iemand blij te maken een toekomstige geoloog of Paleontoloog te worden!
Jaap


U heeft een pb



Jakob dan maar Jaap
Junior Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2022, 19:49
Been thanked: 6 times
Re: Schenking van fossielen aan jonge verzamelaar

Bericht door Jakob dan maar Jaap » 24 jan 2023, 15:06

Hallo, Volgers, graag wijs ik op een vervelende fout die ontstaan is door niet kunnen inloggen op mijn eigenlijke naam jakob al jaren!!
dat is dus tijdelijk Jakob dan maar Jaap geworden.
Eindelijk is het gelukt om weer op mijn oude site te komen en een nieuw wachtwoord te maken.
die ga ik niet meer gebruiken dus lees in het vervolg maar bij Jakob.
Er zijn inmiddels wel wijzigingen in mijn leeftijd etc. maar bovenstaand bericht gaat ook naar Jakob
hoor en mijn woonplaats is Lopik.




Plaats reactie