GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Bericht door alberto shark » 15 feb 2023, 18:46

ze kunnen tegenwoordig niet eens het hele bericht lezen lijkt me...



 
Gebruikersavatar
Spongebob
Berichten: 4339
Lid geworden op: 22 dec 2007, 22:41
Has thanked: 273 times
Been thanked: 348 times
Re: GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Bericht door Spongebob » 15 feb 2023, 20:28

Ik vermoed dat iemand zit te trollen en zich/haarzelf steeds opnieuw aanmeldt en een flauw berichtje post.
loofe, lootica, looswerk en zeastom hebben/heeft zich gisteren en vandaag (midden in de nacht) als nieuwe leden/lid aangemeld.
Ik vermoed een flauwe zielepoot, maar duizendmaal excuus als ik het mis heb. :D


Time fades away (Neil Young)

Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Bericht door Max pijpelink » 15 feb 2023, 22:26

Spongebob schreef: 15 feb 2023, 20:28 Ik vermoed dat iemand zit te trollen en zich/haarzelf steeds opnieuw aanmeldt en een flauw berichtje post.
loofe, lootica, looswerk en zeastom hebben/heeft zich gisteren en vandaag (midden in de nacht) als nieuwe leden/lid aangemeld.
Ik vermoed een flauwe zielepoot, maar duizendmaal excuus als ik het mis heb. :D
Ik heb ook dat idee!


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Bericht door alberto shark » 16 feb 2023, 18:59

Tja dat krijg je helaas hier omdat iedereen zomaar iets kan posten en verder niets meer laat horen.

Kunnen de beheerders daar eindelijk iets aan doen bv een degelijke aanmeldingsprocedure ontwerpen waarin eerst iemand zich fatsoenlijk voorstelt en dan pas iets kan posten? Mogelijk ook verplichten een profiel aan te maken zodat leden kunnen zien wat hij/zij zoal verzamelt?

Dit zou deze ergenissen kunnen besparen lijkt me :)



Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Bericht door Smaug » 16 feb 2023, 21:28

In principe komen dit soort flapdrollen ook niet meer door naar het forum. Als je nieuw bent en je post iets moeten wij die post eerst goedkeuren, dan pas zien jullie de berichten. Het kan zijn dat een bericht per ongeluk is goedgekeurd of dat het account is aangemaakt voordat we deze maatregel hadden ingesteld. Als dat zo is zullen er voorlopig nog steeds van dit soort lui doorglippen. En met vele tientallen duizenden accounts ga ik niet door die stapel zoeken naar mogelijke trollen en spammers...


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Bericht door Max pijpelink » 16 feb 2023, 21:29

alberto shark schreef: 16 feb 2023, 18:59
Kunnen de beheerders daar eindelijk iets aan doen bv een degelijke aanmeldingsprocedure ontwerpen waarin eerst iemand zich fatsoenlijk voorstelt en dan pas iets kan posten? Mogelijk ook verplichten een profiel aan te maken zodat leden kunnen zien wat hij/zij zoal verzamelt?
Dit zou mogelijk wel ervoor zorgen dat nog minder mensen lid gaan worden van dit forum en dat het dus nog stiller op dit forum gaat worden. Wellicht is het beheren op berichten van nieuwe leden dan een betere oplossing.


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Re: GEZOCHT "Maashagedissen, laat-kretaceische mosasauriërs uit Luik en Limburg"

Bericht door PachyWhatnotOdon » 19 feb 2023, 15:24

Spongebob schreef: 14 feb 2023, 17:28 Vreemde binnenkomer Kiosta(?)
Waar staat bovenvermeld :roll: boekwerk op het internet?
Ben benieuwd.
Volgens mij is dit boekje nooit online te koop geweest en is altijd alleen een kleine lokale publicatie geweest. Vandaar dat er vermoedelijk maar weinig informatie over te vinden zal zijn. Maar ik kan je garanderen dat het echt bestaat en een schat aan informatie bevat. Erg blij het aan mijn bibliotheek te hebben kunnen toevoegen.


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett


Plaats reactie