Zoeken Sibbergroeve

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Arazac
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 aug 2017, 13:14
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times
Zoeken Sibbergroeve

Bericht door Arazac » 04 mei 2023, 11:38

Hey allemaal!

Na overleg met mijn baas heb ik 2 zaterdagen kunnen prikken om te gaan zoeken in de Sibbergroeve.

Jullie kunnen je aanmelden voor de volgende 2 datums (voorlopig);

Zaterdag 13 mei (volgende week) & Zaterdag 10 Juni.

Mensen die mij al een bericht hadden gestuurd krijgen voorrang met deze aanmelding. Stuur mij wederom een PB met je naam, aantal personen en de datum.

Groepjes zullen max 5 personen zijn, en ik kan daarom geen aanmelding van een gehele groep aannemen. Max 2 personen per aanmelding, en wegens veiligheidsredenen geen kinder onder de 16 jaar.

Bij aanmelding zullen meer details volgen!

Pascal.



 
Slebas63
Junior Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mar 2022, 20:26
Re: Zoeken Sibbergroeve

Bericht door Slebas63 » 16 jun 2023, 10:22

Hallo,

Graag zou ik de volgende keer mits ik dan kan mee willen zoeken in de Sibbergroeve.
Kan ik me hiervoor opgeven?

MVG,

Bas.



Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Re: Zoeken Sibbergroeve

Bericht door PachyWhatnotOdon » 23 jul 2023, 21:51

Hier hetzelfde... Kwam er ook pas na afloop achter dat deze excursie had plaatsgevonden, en zou er een volgende keer graag bij zijn! Hopelijk heeft je baas een goede indruk gekregen van de vorige groep en is het voor herhaling vatbaar!


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett


Plaats reactie