Wat is dit of Carboon of ouder
Wat is dit of Carboon of ouder
Dit stuk vond ik in een doos. Een paar weken geleden stond er een gelijkend stuk op Determineren maar ik kan het niet meer terug vinden, Er was mij verteld dat het Carbonische zandsteen kan wezen met een schelpen bankje. Er zitten nog meer fossieltjes in die mij niet bekend voorkomen. Misschis er iemand die een lichtje gaat branden. Ben
0000000000
- Perez
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wat is dit of Carboon of ouder
Beste Perez, fijn dat je reageert. Je hebt het goed dat was het. het is wat anders nu ik het weer zie. Schelpjes in een bankje zou een afzetting uit het Carboon zijn. In een moeras niet onmogelijk. Die van mij zijn toch wat anders nu ik het zie er lijkt een soort ronde koraal in te zitten. Ik hoopte op een Carboon kenner die schelpjes een naam zou kunnen geven, dus ook die van mij. Varens en andere planten zijn genoeg gedetermineerd maar andere inhoud niet. Bedankt voor je bericht. Ben.
0000000000
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Hoi Ben,
de foto's zijn tamelijk onscherp. Dit maakt het moeilijk om een uitspraak te doen over deze steen.
Beste groeten,
Oliver
de foto's zijn tamelijk onscherp. Dit maakt het moeilijk om een uitspraak te doen over deze steen.
Beste groeten,
Oliver
Hallo Hubertus, ik zal proberen om wat duidelijker foto,s te maken. Dat zal niet mee vallen. Bedankt voor je reactie. Ben.
0000000000
0000000000
Hubertus , ik het wat nieuwe fotos gemaakt die hopelijk wat duidelijker zijn . Maar ik denk dat je er geen tijd i.d. hebt gehad. Ben
0000000000