PaleoTime-BE : 12-nov-2023
PaleoTime-BE : 12-nov-2023
PaleoTime-BE : International Fossil Event
Zondag 12 november 2023, van 10 tot 17 uur.
Het Belgische luik van het PaleoTime event kent dit jaar reeds zijn 11de editie. We zijn opnieuw te gast in het centrum De Mixx in Herselt, België.
Door het grote aantal standhouders openen we een 2de aangrenzende zaal voor een extra 700m² fossielen en aanverwant materiaal.
Zondag 12 november 2023, van 10 tot 17 uur.
Het Belgische luik van het PaleoTime event kent dit jaar reeds zijn 11de editie. We zijn opnieuw te gast in het centrum De Mixx in Herselt, België.
Door het grote aantal standhouders openen we een 2de aangrenzende zaal voor een extra 700m² fossielen en aanverwant materiaal.
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
-
- Been thanked: 8 times
Re: PaleoTime-BE : 12-nov-2023
En met de beursvloer vandaag open: hoe was het?
Ik was helaas verhinderd dus ben benieuwd!
Grtzzzz
Vuursteentje
Ik was helaas verhinderd dus ben benieuwd!
Grtzzzz
Vuursteentje
Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.
-
- Senior Lid
- Has thanked: 318 times
- Been thanked: 213 times
De Paleotime/paleontica stand was best geslaagd. Veel mensen gesproken en leren kennen! Was dus hartstikke gezellig!
Verder heb ik nog wel leuke aankopen en een mooie ruil gedaan.
Verder heb ik nog wel leuke aankopen en een mooie ruil gedaan.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
- Captainziggycardon
- Gewoon Lid
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 19 times
Het was een erg geslaagde beurs en natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven!
Maar ik heb een geweldige buit binnen gedaan en verschillende topstukken weten te scoren en zelfs verschillende items die hoog op de verlanglijst stonden.
Lekker veel zitten kletsen met bekende en onbekende gezichten wat altijd het leukste van dit soort events is
Enkele foto's van de beurs:
Enkele van de stukken buit!
Squalodon antverpiensis
Coccosteus cuspidatus
Clausocaris lithographica
Wolharige neushoorn uit Zemst Moeritherium kaak cast Placodus gigas
Maar ik heb een geweldige buit binnen gedaan en verschillende topstukken weten te scoren en zelfs verschillende items die hoog op de verlanglijst stonden.
Lekker veel zitten kletsen met bekende en onbekende gezichten wat altijd het leukste van dit soort events is
Enkele foto's van de beurs:
Enkele van de stukken buit!
Squalodon antverpiensis
Coccosteus cuspidatus
Clausocaris lithographica
Wolharige neushoorn uit Zemst Moeritherium kaak cast Placodus gigas
Geïnteresseerd in alles wat te maken heeft met Natuurhistorie, paleontologie, zoölogie, geologie en evolutie.
"A mind need books as a sword needs a whetstone, if it is to keep its edge." - Tyrion Lannister
"A mind need books as a sword needs a whetstone, if it is to keep its edge." - Tyrion Lannister