niet gelezen onderwerpen
niet gelezen onderwerpen
Het is opvallend hoe weinig Vraag en Aanbod gelezen wordt. Nu weet ik wel dat niet een ieder belangstelling heeft het gebodene maar als je ziet hoeveel op 0 staat is het toch wel jammer. Ben. Scherven.
0000000000
- Spongebob
- Has thanked: 389 times
- Been thanked: 616 times
Re: niet gelezen onderwerpen
Hallo Ben,
Volgens mij vergis je je hierin. Ik zie dat alle geplaatste onderwerpen bij 'Vraag & aanbod' honderden keren zijn aangeklikt/gelezen.
Dat niemand reageert is een andere zaak, maar is allesbehalve iets om gefrustreerd over te voelen.
Plaats eens een advertentie op Marktplaats; dan zul je zien dat de belangstelling nog veel stroperiger is.
Wel interessant trouwens, jouw aanbieding. Maar ik heb al genoeg op mijn vork
Mvg, Tom
Volgens mij vergis je je hierin. Ik zie dat alle geplaatste onderwerpen bij 'Vraag & aanbod' honderden keren zijn aangeklikt/gelezen.
Dat niemand reageert is een andere zaak, maar is allesbehalve iets om gefrustreerd over te voelen.
Plaats eens een advertentie op Marktplaats; dan zul je zien dat de belangstelling nog veel stroperiger is.
Wel interessant trouwens, jouw aanbieding. Maar ik heb al genoeg op mijn vork

Mvg, Tom
Time fades away (Neil Young)
- kalootklooier
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contacteer:
Hoi,
Ik heb je 7 februari een berichtje gestuurd. Maar daar heb ik nog geen reactie op!
Groeten Walter
Ik heb je 7 februari een berichtje gestuurd. Maar daar heb ik nog geen reactie op!
Groeten Walter
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein
Beste Walter, helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Soms is de mail wat warrig. Je mag het nogmaals proberen. Mail: talyoot@planet.nl, misschien lukt het nu. groet, Ben.
0000000000
beste Tom, je berichtje gelezen. Je hebt natuurlijk gelijk, ik vergis me met gelezen en reacties. Marktplaats is een opties alhoewel forams wat moeilijker ligt. groet Ben.
0000000000