Onbekend bot
Onbekend bot
Hallo,
Eergisteren heb ik dit bot gevonden op de straat, bij de uitgang van de oude binnenplaats. Dit is in Apeldoorn aan de rand van de stad in een klein bosachtig gebied.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik vond het persoonlijk wel lijken op iets van een ruggenwervel, maar heb er totaal geen verstand van. Werd er wel erg nieuwsgierig van.
Alvast dank!
Eergisteren heb ik dit bot gevonden op de straat, bij de uitgang van de oude binnenplaats. Dit is in Apeldoorn aan de rand van de stad in een klein bosachtig gebied.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik vond het persoonlijk wel lijken op iets van een ruggenwervel, maar heb er totaal geen verstand van. Werd er wel erg nieuwsgierig van.
Alvast dank!
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 90 times
Re: Onbekend bot
Dit is inderdaad een subrecente ruggenwervel. Waarvan kan ik je echter helaas niet vertellen. Maar ik weet zeker dat iemand anders op het forum dat wel kan
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett