Tentoonstelling: "Franse Krijtkliffen" Cap Blanc Nez in Sint-Gilles-Waas, België

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Has thanked: 72 times
Been thanked: 90 times
Tentoonstelling: "Franse Krijtkliffen" Cap Blanc Nez in Sint-Gilles-Waas, België

Bericht door PachyWhatnotOdon » 14 aug 2024, 14:13

Hoi allemaal,

Ik wilde jullie graag op de hoogte brengen van de tentoonstelling met fossielen uit Cap Blanc Nez die van dinsdag 6 augustus tot en met zondag 1 september in de bibliotheek van Sint-Gilles-Waas, België, te zien is. De tentoonstelling is tijdens de openingstijden van de bibliotheek te bezoeken.

Franse Krijtkliffen Cap Blanc Nez.jpg

'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

Spongebob
Has thanked: 324 times
Been thanked: 541 times
Re: Tentoonstelling: "Franse Krijtkliffen" Cap Blanc Nez in Sint-Gilles-Waas, België

Bericht door Spongebob » 16 aug 2024, 20:58

Ik ben nèt gisteren teruggekeerd van Escalles.
Jammer dat ik geen ik geen internet had, want ik had graag van je tip gebruik gemaakt :|

Time fades away (Neil Young)

Jasper den Otter
Has thanked: 105 times
Been thanked: 127 times
Contacteer:
Re: Tentoonstelling: "Franse Krijtkliffen" Cap Blanc Nez in Sint-Gilles-Waas, België

Bericht door Jasper den Otter » 19 aug 2024, 15:00

Spongebob schreef: 16 aug 2024, 20:58 Ik ben nèt gisteren teruggekeerd van Escalles.
Jammer dat ik geen ik geen internet had, want ik had graag van je tip gebruik gemaakt :|
En, nog wat gevonden Tom?

Fossielenverslaafd

Plaats reactie