Nieuw hier
Nieuw hier
Hi iedereen,
Ik weet niet goed of deze post hier thuishoort maar wens me toch even voor te stellen.
Mijn naam is Mike, 36 jaar en afkomstig van Zandvliet, Antwerpen.
Ik werk voor het havenbedrijf Antwerpen en ben in bijberoep foto- en videograaf en illustrator.
Mijn dochter van 5 en ik, zijn helemaal gek van dino's en fossielen.
Ik heb me , na wat zoeken, dan maar geregistreerd op dit forum in de hoop wat wijzer te worden.
Aangezien we graag gaan wandelen willen we binnenkort toch wel eens een uitstapje inplannen om hopelijk eens iets te vinden.
Mijn dochter vraagt hier dagelijks naar sinds ik gezegd heb dat ik daarover wat ga uitzoeken..
Ik hoop dus dat ik via dit forum wat op weg geraak.
Groetjes,
Ik weet niet goed of deze post hier thuishoort maar wens me toch even voor te stellen.
Mijn naam is Mike, 36 jaar en afkomstig van Zandvliet, Antwerpen.
Ik werk voor het havenbedrijf Antwerpen en ben in bijberoep foto- en videograaf en illustrator.
Mijn dochter van 5 en ik, zijn helemaal gek van dino's en fossielen.
Ik heb me , na wat zoeken, dan maar geregistreerd op dit forum in de hoop wat wijzer te worden.
Aangezien we graag gaan wandelen willen we binnenkort toch wel eens een uitstapje inplannen om hopelijk eens iets te vinden.
Mijn dochter vraagt hier dagelijks naar sinds ik gezegd heb dat ik daarover wat ga uitzoeken..
Ik hoop dus dat ik via dit forum wat op weg geraak.
Groetjes,
- Jasper den Otter
- Has thanked: 105 times
- Been thanked: 128 times
- Contacteer:
- sjaak
- Has thanked: 331 times
- Been thanked: 324 times
- Contacteer:
Re: Nieuw hier
Welkom. De omgeving Antwerpen staat goed bekend om de haaientanden. Er zijn vast wel mensen die daarover kunnen adviseren.
Groet,
Niels
Niels