Oproep aan alle Paleoartliefhebbers in Haarlem!

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
waderatke
Junior Lid
Oproep aan alle Paleoartliefhebbers in Haarlem!

Bericht door waderatke » 18 jun 2024, 06:53

Hallo iedereen,

Ik ben paleokunstenaar hier in Haarlem en ik neem contact op met al jullie mede-enthousiastelingen! Ik zit momenteel diep in een project om prehistorische wezens weer tot leven te brengen door middel van 3D-printen.

Ik maak nauwgezet digitale modellen van allerlei verbazingwekkende kleine prehistorische dieren – denk aan trilobieten, ammonieten, reptielen, amfibieën en meer! Mijn doel is om replica's van museumkwaliteit te maken die niet alleen wetenschappelijk accuraat zijn, maar ook geweldig om te schilderen.

Op dit moment ben ik bezig met een reconstructie van de Drepanosaurus, maar ik ben ook bezig met het maken van testafdrukken van een aantal fascinerende wezens, zoals trilobieten, hypuronectors en zelfs een karaurus.

Dit is waar jij binnenkomt! Ik zou graag in contact komen met andere paleokunstliefhebbers in Haarlem. Misschien ben je geïnteresseerd om aan dit project samen te werken, of misschien ben je een verzamelaar met een specifieke prehistorische vriend die je graag tot leven zou willen zien komen in 3D.

Ik heb al enig succes gehad met proefafdrukken van Brachydectes, Ammonites, Ctenurella, Hypsognathus, Kodymirus en zelfs enkele Thelodus-modellen.

Dus als je gepassioneerd bent door prehistorische wezens en een creatieve vonk hebt, neem dan contact met ons op! Ik hoor graag van je.

alberto shark
Has thanked: 22 times
Been thanked: 59 times
Re: Oproep aan alle Paleoartliefhebbers in Haarlem!

Bericht door alberto shark » 18 jun 2024, 08:52

Hallo,
lijkt me leuk om eens een model hiervan te zien. Mogelijk kun je hier wat foto's ervan plaatsen? Er staat volgens mij ergens een handleiding hoe dat moet.
Succes met het project!

alberto shark
Has thanked: 22 times
Been thanked: 59 times

Bericht door alberto shark » 11 jul 2024, 18:42

nog een keer ??

residentbrring
Junior Lid

Bericht door residentbrring » 31 jul 2024, 03:17

Wat een geweldig project! Het klinkt alsof je diep in de fascinerende wereld van paleoart duikt en je passie deelt met anderen in Haarlem.dinosaur game Ik ben zeker dat er vele paleoartliefhebbers in de buurt zijn die graag met je willen samenwerken of gewoon willen genieten van jouw prachtige creaties.

Fielaposa
Junior Lid

Bericht door Fielaposa » 23 sep 2024, 11:26

Paleoart lovers of Haarlem, unite! It's time to bring the prehistoric world to life together. Whether you're a seasoned artist or just starting out, let's explore the depths of our creativity and share our love for all things ancient. Join us for an unforgettable experience!
Snake io

ella102
Junior Lid

Bericht door ella102 » 25 sep 2024, 12:02

Your important role in my professional growth and positive encouragement is greatly appreciated.
space waves game

Spongebob
Has thanked: 331 times
Been thanked: 550 times

Bericht door Spongebob » 25 sep 2024, 18:34

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geeft AI nu ook al antwoord op zijn/haar eigen berichten?

Time fades away (Neil Young)

sjaak
Has thanked: 335 times
Been thanked: 327 times
Contacteer:

Bericht door sjaak » 25 sep 2024, 18:41

Spongebob schreef: 25 sep 2024, 18:34 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geeft AI nu ook al antwoord op zijn/haar eigen berichten?
Of meerdere AI’s die een gesprek hebben. Die kunnen elkaar oneindig lang bezig houden. Waar zal dat naartoe gaan in de toekomst? Misschien kan de AI daar antwoord op geven? :D

Groet,

Niels

Plaats reactie