Trilobite gevonden in canada
Trilobite gevonden in canada
Tijdens mijn vacantie in canada afgelopen jaar zijn wij langs de water rand van de ottawa revier.
heb er veel mooien vondste gedaan en erg veel geluk gehad en 2 triolbite stukken gevonden.
het gaat dus over een vondst gedaan in ottowa, canada.
is het mogelijk om welke group aan trilobite het gaat. ik weet dat de fossile niet in een geweldige staat zijn maarm ogelijk dat iemand mij iets dichter naar een specificke group kan helpen
het gaat om.
en
heb er veel mooien vondste gedaan en erg veel geluk gehad en 2 triolbite stukken gevonden.
het gaat dus over een vondst gedaan in ottowa, canada.
is het mogelijk om welke group aan trilobite het gaat. ik weet dat de fossile niet in een geweldige staat zijn maarm ogelijk dat iemand mij iets dichter naar een specificke group kan helpen
het gaat om.
en
-
- Junior Lid
Re: Trilobite gevonden in canada
Ik ken dit soort wezens nu pas.connections game Als je het mij niet had verteld, had ik gedacht dat het een klein stukje was.
- Spongebob
- Has thanked: 352 times
- Been thanked: 567 times
Hallo Nando,
Dit is wel een heel klein stukje (en een heel groot stuk keukenpapier).
Moeilijk om daar iets over te vinden/zeggen.
Misschien eerst eens de geologische kaart van Ottawa bestuderen en kijken in welke afzettingen je de trilobiet hebt gevonden.
Vanuit daar kun je verder speuren.
Dit is wel een heel klein stukje (en een heel groot stuk keukenpapier).
Moeilijk om daar iets over te vinden/zeggen.
Misschien eerst eens de geologische kaart van Ottawa bestuderen en kijken in welke afzettingen je de trilobiet hebt gevonden.
Vanuit daar kun je verder speuren.
Time fades away (Neil Young)
-
- Junior Lid
Ik ookcherriesclan schreef: ↑05 dec 2023, 04:43 Ik ken dit soort wezens nu pas.Geometry Dash Wave Als je het mij niet had verteld, had ik gedacht dat het een klein stukje was.
-
- Senior Lid
- Has thanked: 321 times
- Been thanked: 218 times
Klopt, deze was er weer doorheen gekropen. Is verwijderd.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max