Gewei gevonden bij een opgraving
Gewei gevonden bij een opgraving
Hallo,
tijdens een opgraving in de jaren "30 tijdens de werkverschaffing, is dut gewei gevonden.
is het iets om te laten uitzoeken? (datering enz ) of is dit leuk maar niet meer.
Ik hoor het graag van jullie
tijdens een opgraving in de jaren "30 tijdens de werkverschaffing, is dut gewei gevonden.
is het iets om te laten uitzoeken? (datering enz ) of is dit leuk maar niet meer.
Ik hoor het graag van jullie
- Jasper den Otter
- Has thanked: 107 times
- Been thanked: 139 times
- Contacteer:
Re: Gewei gevonden bij een opgraving
Hallo,
Voor de bepaling van de ouderdom zijn betere close-up foto's en een redelijk exacte locatie wel handig.
grt. Jasper
Voor de bepaling van de ouderdom zijn betere close-up foto's en een redelijk exacte locatie wel handig.
grt. Jasper
Fossielenverslaafd
-
- Senior Lid
- Has thanked: 321 times
- Been thanked: 218 times
Dit is de schedelkap van een edelhert, heb je ook een locatie waar deze is gevonden. Edelhert komt voor sinds het pleistoceen.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
- Spongebob
- Has thanked: 352 times
- Been thanked: 567 times
Kan me niet voorstellen dat dit een fossiel gewei betreft.
Eerder een jachttrofee dat ooit aan de wand heeft gehangen. Het wandplaatje en haakje zijn duidelijk te herkennen.
Het begraven van afval was ooit, voor de invoering van de huisvuilophaling, heel normaal.
Jammer dat een stang is gebroken, want het is wel imposant.
Eerder een jachttrofee dat ooit aan de wand heeft gehangen. Het wandplaatje en haakje zijn duidelijk te herkennen.
Het begraven van afval was ooit, voor de invoering van de huisvuilophaling, heel normaal.
Time fades away (Neil Young)
-
- Senior Lid
- Has thanked: 321 times
- Been thanked: 218 times
Dat kan ook, maar het kan ook dat het later bevestigd is aan de trofee plaat.Spongebob schreef: ↑08 nov 2024, 13:42 Kan me niet voorstellen dat dit een fossiel gewei betreft.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
Hallo,
Even wat extra informatie, de locatie is in Hardenberg, tijdens het uitgraven en graven van de vecht en een zwembad.
het gewei is idd opgehangen in het oude gemeentehuis dat toen in Heemse stond.
Even wat extra informatie, de locatie is in Hardenberg, tijdens het uitgraven en graven van de vecht en een zwembad.
het gewei is idd opgehangen in het oude gemeentehuis dat toen in Heemse stond.