standaartjes
- SebastiaanVR
standaartjes
Ik ben op zoek naar standaartjes voor mijn fossielen, maakt niet uit welke grootte. Het liefst niet te duur, heb er namelijk aardig wat nodig. Heeft iemand nog wat tips waar ik ze kan kopen? Het maakt niet uit war ze van zijn gemaakt, plastic, metaal, hout.
gr, Sebas
gr, Sebas
Antw: standaartjes
Hallo Sebastiaan,
Leuk dat je er weer bent!
Helemaal onderaan:
http://www.steinkern.de/forum/viewtopic.php?t=943
vind je 2 foto\'s van standaards die je zelf kunt maken. Dat is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing en bovendien kan je de grootte aanpassen aan de maat van je fossielen.
Groeten Marianne
Leuk dat je er weer bent!
Helemaal onderaan:
http://www.steinkern.de/forum/viewtopic.php?t=943
vind je 2 foto\'s van standaards die je zelf kunt maken. Dat is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing en bovendien kan je de grootte aanpassen aan de maat van je fossielen.
Groeten Marianne
- Jan Losser
Kijk eens op de site van de bodemschat
www.bodemschat.nl
[Bewerkt door Jan Losser op 27-10-2006 om 10:20 NL]
www.bodemschat.nl
[Bewerkt door Jan Losser op 27-10-2006 om 10:20 NL]
Zonder verleden geen toekomst
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
kijk eens op www.marktplaats.nl
onder het trefwoord megalodon.
daar staan standaardjes bij voor 2.50
gr sean
onder het trefwoord megalodon.
daar staan standaardjes bij voor 2.50
gr sean
- SebastiaanVR
Allemaal bedankt voor de tips. Ik heb overal gekeken op internet en ik heb een winkeltje gevonden. Ik ben er vandaag heengegaan en het was echt duur daarzo. Maar ik heb wat ik wilde hebben, 11 standaartjes.
Nogmaals bedankt.
gr, Sebas
Nogmaals bedankt.
gr, Sebas
- fossielenjagers
- Contacteer:
Ik ga binnenkort wat experimenteren met aluminium plaatmateriaal. Wil langgerekte houders maken, met hoeken die schuin achterover tegen een wand geschroefd kunnen worden. Als ik het aluminium bekleed met vilt of iets dergelijks dan zijn ze perfect om haaientanden in te zetten. Als ik iets klaar heb plaats ik wel wat fotokes!
Groet, Bram.
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- SebastiaanVR
Leuk idee Bram! Als je het klaar hebt, en het natuurlijk wrkt, wil je dan de gebruiksaanwijzing op het forum zetten? Ik heb namelijk een beetje ruimte tekort vanwege mijn haaientanden. Het zijn er misschien dan maar 100, maar ik heb ook niet zo\'n grote kamer.
Ikzelf zat ook al te denken aan een oplossing voor de haaientanden.
Ik dacht aan dat groene spul, ben de naam kwijt, dat nat word als je er water bij doet. Dan kun je de haaientanden er rechtop(of plat) erin steken(of leggen).
Het is wel waar dat het moeilijk te bevestigen is aan de muur, maar het is een goeie en goedkope oplossing.
Maar als je jouw experiment af hebt, laat het dan please weten. Heb dringend meer ruimte nodig.
Ik ga ondertussen ook wel met mijn idee aan de gang.
gr, Sebas
Ikzelf zat ook al te denken aan een oplossing voor de haaientanden.
Ik dacht aan dat groene spul, ben de naam kwijt, dat nat word als je er water bij doet. Dan kun je de haaientanden er rechtop(of plat) erin steken(of leggen).
Het is wel waar dat het moeilijk te bevestigen is aan de muur, maar het is een goeie en goedkope oplossing.
Maar als je jouw experiment af hebt, laat het dan please weten. Heb dringend meer ruimte nodig.
Ik ga ondertussen ook wel met mijn idee aan de gang.
gr, Sebas
Antw: Antw: standaartjes
verrassend...!fossielenheerser schreef:
Ik dacht aan dat groene spul [...] dat nat word als je er water bij doet[...]

- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: standaartjes
Hahaha.. vette LOL!erik schreef:verrassend...!fossielenheerser schreef:
Ik dacht aan dat groene spul [...] dat nat word als je er water bij doet[...]![]()
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers