PALEOTIME-NL 2025
-
- Senior Lid
- Has thanked: 324 times
- Been thanked: 224 times
PALEOTIME-NL 2025
Op zaterdag 5 april is het weer zover! Paleotime-NL!
We vieren dan het 10-jarige bestaan van het evenement.
We hebben zoals altijd weer een fossielenbeurs, lezingen, determinatie tafel, kinderactiviteiten en preparatie demo. Ook zal het oertijdmuseum aanwezig zijn met een replica van een stegosaurus en is er een loterij.
Hopelijk zien we je zaterdag 5 april in expo Houten.
We vieren dan het 10-jarige bestaan van het evenement.
We hebben zoals altijd weer een fossielenbeurs, lezingen, determinatie tafel, kinderactiviteiten en preparatie demo. Ook zal het oertijdmuseum aanwezig zijn met een replica van een stegosaurus en is er een loterij.
Hopelijk zien we je zaterdag 5 april in expo Houten.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
-
- Been thanked: 11 times
Re: PALEOTIME-NL 2025
Goedemiddag allemaal!
Is erwellicht al een deelnemerslijst of beursplattegrond beschikbaar?
Mrt groet,
Vuursteentje
Mrt groet,
Vuursteentje
Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.
-
- Senior Lid
- Has thanked: 324 times
- Been thanked: 224 times
Hoi hoi!! Jazeker!! Die komt morgen online op de social media. Maar ik kan al de Sneek peak hier geven.Vuursteentje79 schreef: ↑30 mar 2025, 12:59 Goedemiddag allemaal!
Mrt groet,
Vuursteentje
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
-
- Been thanked: 11 times
Dankjewel voor een mooie beurs paleotime-team en van harte met het 10-jarig bestaan.
Gisteren geweest en ook de andere zaal dan gebruikelijk gaf een verfrissende twist. Veel bekende en ook weer nieuwe gezichten gezien, maar was even zoeken
Leuk ook de stands, meer dan de vorige keer, waar men eigen materiaal verkocht of ruilde uit de vanuit Nederland eenvoudig te bereiken vindplaatsen.
Op naar 2026?
Grtzzzz.
Vuursteentje
Gisteren geweest en ook de andere zaal dan gebruikelijk gaf een verfrissende twist. Veel bekende en ook weer nieuwe gezichten gezien, maar was even zoeken

Leuk ook de stands, meer dan de vorige keer, waar men eigen materiaal verkocht of ruilde uit de vanuit Nederland eenvoudig te bereiken vindplaatsen.
Op naar 2026?
Grtzzzz.
Vuursteentje
Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.
- Spongebob
- Has thanked: 403 times
- Been thanked: 632 times
Het was erg leuk en gezellig!
Veel mensen ontmoet en gesproken; zelfs even kort contact gehad met Maarten van Rossum, voor mij echt een coryfee, die ik graag zie in televisieprogramma's. Zelf heb ik altijd wat moeite met de drukte aan de 'kraampjes', maar gelukkig werd het in de loop van de dag wat rustiger.
Bijzonder spijtig vond ik de gewaarwording dat er weer eens een (zeer bijzonder) fossiel is gepikt... Hoe hufterig kan iemand zijn?
Veel mensen ontmoet en gesproken; zelfs even kort contact gehad met Maarten van Rossum, voor mij echt een coryfee, die ik graag zie in televisieprogramma's. Zelf heb ik altijd wat moeite met de drukte aan de 'kraampjes', maar gelukkig werd het in de loop van de dag wat rustiger.
Bijzonder spijtig vond ik de gewaarwording dat er weer eens een (zeer bijzonder) fossiel is gepikt... Hoe hufterig kan iemand zijn?
Time fades away (Neil Young)
- Caveman
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 301 times
- Contacteer:
Jammer dat het voor mij deze keer niet mogelijk was om te komen, volgende keer zeker weer!
To share or not to share, that's the question!
- Caveman
- Has thanked: 264 times
- Been thanked: 301 times
- Contacteer:
Ongelooflijk!Spongebob schreef: ↑06 apr 2025, 13:32 Het was erg leuk en gezellig!
To share or not to share, that's the question!
- Carboon
- Has thanked: 426 times
- Been thanked: 516 times
Vanwege andere afspraken op zaterdag kon ik helaas alleen in de ochtend naar PaleoTime-NL, maar het deel wat ik heb mogen meemaken was zeer geslaagd! Paar leuke boeken op de kop getikt en veel bekenden gezien en gesproken.
@Spongebob: diefstal, dat had ik niet meegekregen; wat een zwarte vlek op een verder prachtige dag weer...
@Spongebob: diefstal, dat had ik niet meegekregen; wat een zwarte vlek op een verder prachtige dag weer...
Op zoek naar groen in het zwart.
- Spongebob
- Has thanked: 403 times
- Been thanked: 632 times