Kan bijlagen niet toevoegen
-
- Gewoon Lid
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Kan bijlagen niet toevoegen
@beheer
Aangezien ik een beetje een digibeet ben lukt het mij niet om bijlagen toe te voegen bij een nieuw bericht.
Wat doe ik fout? Ik klik bijlagen aan en ga daarna naar bestanden toevoegen, deze selecteer ik en voeg ze toe
Maar ik krijg elke keer een foutmelding en niet omdat de bestanden te groot zijn.
Ook heb ik BBC code niet uitgeschakeld
Misschien is dit niet de juiste plek voor deze vraag maar kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Met vriendelijke groet,
Babs
Aangezien ik een beetje een digibeet ben lukt het mij niet om bijlagen toe te voegen bij een nieuw bericht.
Wat doe ik fout? Ik klik bijlagen aan en ga daarna naar bestanden toevoegen, deze selecteer ik en voeg ze toe
Maar ik krijg elke keer een foutmelding en niet omdat de bestanden te groot zijn.
Ook heb ik BBC code niet uitgeschakeld
Misschien is dit niet de juiste plek voor deze vraag maar kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Met vriendelijke groet,
Babs
- Spongebob
- Has thanked: 409 times
- Been thanked: 633 times
Re: Kan bijlagen niet toevoegen
Nog eens geprobeerd...het werkt nog steeds niet.
Ik geloof dat onze webmasters zijn ingeslapen.
Sowieso is het lauw loene op het forum.
Jammer...
Ik geloof dat onze webmasters zijn ingeslapen.
Sowieso is het lauw loene op het forum.
Jammer...
Time fades away (Neil Young)
-
- Junior Lid
- Been thanked: 2 times
Ja, het is hier nog al uitgestorven. Moet maar snel s weer ergens gaan zoeken en een reisverslag schrijven 

- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Hoihoi,
Bedankt voor het melden van het probleem. We kijken er naar.
We zitten nog steeds met een tekort IT-ers in het beheer. Ik hoop dus dat we gauw een oplossing kunnen vinden.
groet,
Johan
Bedankt voor het melden van het probleem. We kijken er naar.
We zitten nog steeds met een tekort IT-ers in het beheer. Ik hoop dus dat we gauw een oplossing kunnen vinden.
groet,
Johan
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
- pachy-pleuro-whatnot-odon
- Beheerder
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 111 times
Bericht verplaatst naar "Over Paleontica".
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett
- pachy-pleuro-whatnot-odon
- Beheerder
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 111 times
Met deze afbeelding van verschillende soorten tandimplantaten wil ik aangeven dat het probleem weer is opgelost.
Nogmaals bedankt voor het melden, nog veel plezier op het forum, en laat ons weten als je nog tegen verdere problemen aanloopt!
Nogmaals bedankt voor het melden, nog veel plezier op het forum, en laat ons weten als je nog tegen verdere problemen aanloopt!
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett