Nieuwe forumregels
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Nieuwe forumregels
Zoals jullie zien zijn we steeds bezig het forum te verbeteren. De forumregels waren al een tijdje aan vernieuwing toe, en dat is nu gebeurd. Er zijn een aantal zaken veranderd, en een aantal nieuwe aandachtspunten toegevoegd.
Deelname aan het forum betekent dat je je akkoord verklaart met deze regels. Ik raad aan dat iedereen, dus ook diegenen die hier al lang een gevestigde waarde zijn, ze nog eens rustig doorneemt:
http://www.fossiel.net/forums/regels.php
[Bewerkt door webmaster op 27-03-2007 om 21:18 NL]
Deelname aan het forum betekent dat je je akkoord verklaart met deze regels. Ik raad aan dat iedereen, dus ook diegenen die hier al lang een gevestigde waarde zijn, ze nog eens rustig doorneemt:
http://www.fossiel.net/forums/regels.php
[Bewerkt door webmaster op 27-03-2007 om 21:18 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Nieuwe forumregels
dt-fouten behoren wel degelijk tot het incorrect gebruik van de Nederlandse taal!Correct gebruik van de Nederlandse taal
Ik rust, ik hoop en ik zal waken!

[Bewerkt door Koen op 24-11-2006 om 23:29 NL]
Antw: Antw: Antw: Nieuwe forumregels
Wil je me hier weg hebben?koen schreef:dt-fouten behoren wel degelijk tot het incorrect gebruik van de Nederlandse taal!Correct gebruik van de Nederlandse taal

- Frisian-old-age
Antw: Nieuwe forumregels
Nederland heeft 2 erkende talen namelijk Fries en Nederlands.
Het Fries is vrijwel traditioneel terwijl het Nederlands tegenwoordig keer op keer vernieuwd wordt.Dan is het dit, dan weer dat ,zus en zo, streepje weg,streepje er weer bij, etc, etc.
Heeft het een enkel nut? Nah, misschien voor het creeëren van werkgelegenheid, anders niet.
Wanneer men hier op het forum zich gaat bezigen met het correctioneren op dt fouten,toont men zich m.i respectloos jegens een ander.
Stap dus over dat dt-geneuzel\\gezemel\\gezeur\\gejank en gemekker en over naar de orde van de dag.
Het Fries is vrijwel traditioneel terwijl het Nederlands tegenwoordig keer op keer vernieuwd wordt.Dan is het dit, dan weer dat ,zus en zo, streepje weg,streepje er weer bij, etc, etc.
Heeft het een enkel nut? Nah, misschien voor het creeëren van werkgelegenheid, anders niet.
Wanneer men hier op het forum zich gaat bezigen met het correctioneren op dt fouten,toont men zich m.i respectloos jegens een ander.
Stap dus over dat dt-geneuzel\\gezemel\\gezeur\\gejank en gemekker en over naar de orde van de dag.
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Zelfs de webmaster maakt wel eens d/t fouten en andere spelfouten ....
Maar als iemand een spelfout in de algemene pagina\'s tegenkomt, laat het dan maar even weten
.

Maar als iemand een spelfout in de algemene pagina\'s tegenkomt, laat het dan maar even weten

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Als het enkel maar dt fouten waren ... , maar tikfouten tot het niet meer leesbaar wordt en men eerst een half uur moet puzzelen wat er staat en wat er bedoeld wordt. Nochtans staat er een \'bewerk\'knop op het forum!
Wat bedoelen jullie hiermee?
Blijf zoveel mogelijk \"on topic\" en kaap geen onderwerp van een ander forumlid.
1. dat je het onderwerp afpakt of overneemt?
2. dat je het onderwerp afkapt, stopt?
<:{{{{{>
Blijf zoveel mogelijk \"on topic\" en kaap geen onderwerp van een ander forumlid.
1. dat je het onderwerp afpakt of overneemt?
2. dat je het onderwerp afkapt, stopt?
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
- Frisian-old-age
\" on topic\" betekend dat je je bij het onderwerp houdt van de desbetreffende topic.
( Je posts, dus )
Wordt alles overzichtelijker,duidelijker, hanteerbaarder,minder kans op mis-communicatie door irritatie en ergenis.
Heeft ook nog een subtiele correctionele taak, men moet eerst nadenken voordat men post.
Wordt alles overzichtelijker,duidelijker, hanteerbaarder,minder kans op mis-communicatie door irritatie en ergenis.
Heeft ook nog een subtiele correctionele taak, men moet eerst nadenken voordat men post.
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
\"on topic\" heeft Age al uitgelegd, met een onderwerp \"kapen\" bedoel ik dat je het van iemand afneemt, bijvoorbeeld:
- iemand vraagt info over vindplaats A in een nieuw topic
- jij antwoordt \"da\'s leuk, ik weet niets over plaats A, maar dat doet me denken aan plaats B. Heeft iemand nog info over plaats B?
- De discussie gaat verder over plaats B, en de originele topicstarter ziet zijn vraag niet beantwoord.
Gebeurt soms.
- iemand vraagt info over vindplaats A in een nieuw topic
- jij antwoordt \"da\'s leuk, ik weet niets over plaats A, maar dat doet me denken aan plaats B. Heeft iemand nog info over plaats B?
- De discussie gaat verder over plaats B, en de originele topicstarter ziet zijn vraag niet beantwoord.
Gebeurt soms.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)