open brief aan niemand (of iemand)

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gesloten
fossilmadman
Contacteer:
open brief aan niemand (of iemand)

Bericht door fossilmadman » 18 dec 2006, 18:06

iemand vroeg zich af waar hij zijn brief moest posten, wat dacht je van e- mail,

zou ik ineens weer NCRV als bron gebruiken, volgens mij had ik hier juist mijn afkeer tegen geschreven, leer eens lezen,

Tsoenami theorie??
ik had het over iets wat ik op journaal gezien had, ik zal er foto\'s van opzoeken, dit is geen theorie, maar een waarneming.

Ik zal het nog een keer zeggen, geen van de geopperde theoriën (evolutietheorie) zijn van mij, ik probeer alleen reden te vinden om iets in een artikel over evolutietheorie te gebruiken, mijn vraag was dan ook om literatuur en sites.
sommigen zijn dislekties met lezen, - ik heb soms moeite met de juiste vraagstelling_--

ik provocerend? - ja lekker--
zeker niet persoonlijk en zeker niet agressief
\"aardige\" vertaling trouwes: fossielkrankzinnige??

Sebas--- ik ben niet weg hoor

Henk

[Bewerkt door fossilmadman op 18-12-2006 om 18:46 NL]

[Bewerkt door fossilmadman op 18-12-2006 om 18:47 NL]

(Henk)

SebastiaanVR
Antw: open brief aan niemand (of iemand)

Bericht door SebastiaanVR » 18 dec 2006, 18:13

LOL!! :P

Je kon toch weg zijn gegaan??
Ben blij dat je niet weg bent:D

gr, S

[Bewerkt door fossielenheerser op 18-12-2006 om 18:15 NL]

Patrick

Bericht door Patrick » 18 dec 2006, 18:34

Zeg, zijn we nu weer vertrokken... stop ermee aub en discusieer over fossielen, ik vind dit echt niet meer \"plezant\" (=vlaams)
groetjes
Patrick

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!

Mark

Bericht door Mark » 18 dec 2006, 18:39

1. Wat heeft dit met literatuur te maken?
2. Je zou ook iets op de brief uit kunnen doen, aangezien meerdere forumleden het ermee eens zijn.
3. Let eens op je taal gebruik! Gouden regel: Praat niet over een ander als je niet wil dat een ander zo over jou praat.
Sorrie hoor Markie, ik ga daar echt niet op reageren, je vroeg je af waar je je brief moest posten, wat dacht je van e- mail, haal je broek op man, wordt volwassen, de ene domme opmerking na de andere
Wat doet deze topic hier dan?!? Als dit de manier is waarop jij graag aangesproken wordt....goed, kun je het zo hebben!

Mark

pearl
Been thanked: 1 time

Bericht door pearl » 18 dec 2006, 18:41

@fossilmadman, Ik wil me in dit soort discussies eigelijk helemaal niet mengen, maar het moet me wel van het hart dat je deze post erg agressief overkomt, dat lijkt me toch niet nodig. Niemand probeert je weg te jagen(dat zegt Mark in de eerste zin al, \"ren niet weg..\")

En aangezien je wel is wat tegenstrijdig overkomt(eerst moeten we allemaal wiki- lezen en schrijven en nu heeft wiki- helemaal voor je afgedaan en zijn we wanhopig als we van wiki- iets aanhalen??)is het heel lastig voor mij in ieder geval in te schatten hoe je echt over dingen denkt. Dus als je nu over dat ncrv-gedoe valt lees dan ook al je wiki-posts nog ff terug zou ik zeggen. ???
mvg
pearl

Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

fossilmadman
Contacteer:
Antw: Antw: open brief aan niemand (of iemand)

Bericht door fossilmadman » 18 dec 2006, 18:49

Mark schreef:

1. Wat heeft dit met literatuur te maken?
2. Je zou ook iets op de brief uit kunnen doen, aangezien meerdere forumleden het ermee eens zijn.
3. Let eens op je taal gebruik! Gouden regel: Praat niet over een ander als je niet wil dat een ander zo over jou praat.
Sorrie hoor Markie, ik ga daar echt niet op reageren, je vroeg je af waar je je brief moest posten, wat dacht je van e- mail, haal je broek op man, wordt volwassen, de ene domme opmerking na de andere
Wat doet deze topic hier dan?!? Als dit de manier is waarop jij graag aangesproken wordt....goed, kun je het zo hebben!

Mark

sorrie hoor, de \"open brief \" van gisteravond was van mark W, excuses dat ik niet in de gaten had dat jij je ook mark noemde (oprecht excuses)

(Henk)

Frisian-old-age

Bericht door Frisian-old-age » 18 dec 2006, 18:55

Tja, meende dat in het voorgaande al duidelijk door Frederik werd gesteld, zoiets het beste via mail naar de beheerder(s) te stellen.
M.i. gaat het nu richting: geen Lock maar Block, jammergenoeg.

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

fossilmadman
Contacteer:

Bericht door fossilmadman » 18 dec 2006, 19:25

Ik ben in elk geval tot januari onbereikbaar, ik wens iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar, hopenlijk zijn dan ook de gemoederen weer afgekoeld, en kunnen we inderdaad weer discusiëren over fossielen, geologische fenomenen, theoriën, waarnemingen en JAWEL de evolutietheorie, (Henk)

[Bewerkt door fossilmadman op 18-12-2006 om 19:26 NL]

(Henk)

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Antw: open brief aan niemand (of iemand)

Bericht door Frederik » 18 dec 2006, 20:39

frisian-old-age schreef:
Tja, meende dat in het voorgaande al duidelijk door Frederik werd gesteld, zoiets het beste via mail naar de beheerder(s) te stellen.
M.i. gaat het nu richting: geen Lock maar Block, jammergenoeg.
Klopt als een bus Age!
Henk, ik stel voor dat je mijn mail eens goed leest, en dan vooral de laatste zin. Voorlopig krijg je een tik van de hamer (vers opgepoetst na een vruchtbaar zoekseizoen!). Ben je het er NIET mee eens, mail me!!!

Henk is door mij op non-actief gesteld (wat neerkomt op een voorlopige ban).

[Bewerkt door Frederik op 19-12-2006 om 14:46 NL]

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 09 feb 2007, 15:23

Mededeling:
Henk heeft inmiddels (begin februari) - zonder voorafgaand overleg - zijn ban willen omzeilen door zich opnieuw te registreren onder de naam \"Henk1\". Gezien ik de gebeurtenissen van december niet licht vergeten was heb ik dit profiel op non-actief gezet met het vriendelijk verzoek me eerst via mail te contacteren.
Verdere provocatie (o.a. de aanmaak van de profielen \"Henkie\" en \"Little Henk\" ) was het gevolg. Deze wijze van aanpak en enkele andere kleine details laten geen twijfel over de aard van deze toenadering. Na overleg hebben we jammer genoeg moeten besluiten hier de lijn duidelijk te trekken en Henk de toegang tot dit forum permanent te ontzeggen. Hiermee is dit hoofdstuk wat mij betreft afgesloten.

[Bewerkt door Frederik op 09-02-2007 om 17:16 NL]

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gesloten