Mill 2007
- Supergraver
Mill 2007
Hallo allemaal,
De meeste weten nu wel dat ik hier helemaal afgezonderd in het koude Noorwegen zit
Nu begin ik Januari op mijn werk met een 5-shift ordening. Kortgezegd betekend dat dat ik elke vijfde week een vrije week heb en dat betekend weer vaker graven
(en metname dan zo nu en dan eens naar Mill)En ik hoop zo ook eens hier en daar wat te kunnen plannen met de rest van de forumleden. Het hoeft van mij nu niet meteen een forumdag te worden (want dat wordt een beetje druk in Mill).
Maar ik zou nu toch weleens wat volk in levende lijve willen zien, bijv de \'beruchte\' Dinodolsjes
Het is natuurlijk wel even op Rene en de andere lokalen wachten, met het verlossende startsein
Gr
Martijn
De meeste weten nu wel dat ik hier helemaal afgezonderd in het koude Noorwegen zit

Nu begin ik Januari op mijn werk met een 5-shift ordening. Kortgezegd betekend dat dat ik elke vijfde week een vrije week heb en dat betekend weer vaker graven

Maar ik zou nu toch weleens wat volk in levende lijve willen zien, bijv de \'beruchte\' Dinodolsjes

Het is natuurlijk wel even op Rene en de andere lokalen wachten, met het verlossende startsein

Gr
Martijn
Antw: Mill 2007
Hallo Martijn,
lijkt mij een leuk idee,als het mij past zal ik van de partij zijn.Kan ik de andere forumleden leren kennen.
Wally
lijkt mij een leuk idee,als het mij past zal ik van de partij zijn.Kan ik de andere forumleden leren kennen.
Wally
- Galeocerdo
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Hoezo berucht?
Lijkt wel of je het over de Daltons hebt.
Alle gekheid op een stokje.
IJs, weder (en werk) dienende zullen we onze medewerking verlenen om onze \"beruchte\" status te ontkrachten.
Houd ons maar op de hoogte!
Lijkt wel of je het over de Daltons hebt.

Alle gekheid op een stokje.
IJs, weder (en werk) dienende zullen we onze medewerking verlenen om onze \"beruchte\" status te ontkrachten.
Houd ons maar op de hoogte!
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
- agaathunter
Hoi Martijn,
Als het kan ben ik ook van de partij!
Groetjes en see you in Mill: Ed
Als het kan ben ik ook van de partij!
Groetjes en see you in Mill: Ed
geduld is een goede zaak
- Supergraver
Oke dan, goeie zaak!
Zodra er weer bedrijvigheid in Mill is, laat ik wel even wat data doorschemeren.
Gr
Martijn
Zodra er weer bedrijvigheid in Mill is, laat ik wel even wat data doorschemeren.
Gr
Martijn
Tja, af en toe kan ik het niet laten en loop ik toch even de zandbergen van Mill in - vandaag met ruim dertig tandjes als resultaat in 2 uurtjes met de 4 mm zeef. \'t kan slechter!
Voor de grote tanden zullen we nog wel even moeten wachten - vandaag geen zandafvoer, maar de graafmachine staat wel klaar in de oude put, die nu zowat half leeg is.
Groet,
Eric
Voor de grote tanden zullen we nog wel even moeten wachten - vandaag geen zandafvoer, maar de graafmachine staat wel klaar in de oude put, die nu zowat half leeg is.
Groet,
Eric
-
hey zou graag
mee gaan zoeken
zeg maar wanneer
als het past
mee gaan zoeken
zeg maar wanneer
als het past
joh en tot de volgende fossielen mail
- Supergraver
Een paar dagen voor Pasen ben ik met de fam bij de fam in Ned. We blijven tot de zaterdag of zondag na Pasen. Voor degenen die het aan gaan, mail me even dan kunnen we concrete afspraken maken. Met de Paasdagen zelf, zal ik niet in Mill te vinden zijn, das logisch
(of toch niet)
Gr
martijn

Gr
martijn