Ruilverzoeken
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Ruilverzoeken
Nogmaals je mist waar het hier om gaat.zoekozoeko schreef:
@ Supergraver:
Theo schreef:
Ach ja,weet je,de wereld is aan de durvers,en de jeugt is nu eenmaal veel mondiger en \"ongegeneert\"op het vragend vlak,ze beseffen niet wat wij doen om een verzameling aan te leggen.
Dit vind ik toch wel ver gaan, het lijkt wel of de hele jeugd zich hiervoor aangesproken moet voelen.
\'Je lijkt wel een advocaat die iemand van moord vrijgesproken probeert te krijgen, vanwege een spellings fout in de prosedure.\'
In MIJN OGEN is de jeugd ook idd veel mondiger en \"ongegeneert\"op het vragend vlak. En misschien zijn wij ouderen dan wat minder genuanceerd met onze uitspraken, SO WHAT, IT IS NOT THE ISSUE!!
Gr
Martijn
- zoekozoeko
- Contacteer:
Antw: Ruilverzoeken
U heeft gelijk.
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker
ik weet dat dit ergens op mij slaagt.ik zal hier rekening mee houden.maar er zijn mensen zoals ik bijv.die niet kunnen gan zoeken wegens veel schoolwerk of ouders die geen interesse hebben om mee te gan of geen tijd en die t ejong zijm om ergens alleen te gaan zoeken.misschien kan ik binnenkort eindelijk eens ergens gaan zoekn (antwerpen).ik hoop dat dit lukt ant ik wil erg graag ergens gaan zoeken en wat vinden.miischien zijn er leden die meewillen?
jim
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Supergraver
@ Jim
Ik denk dat dat allemaal best wel meevalt.
Vraag of je eens met iemand mee kan gaan in een weekend, zeker weten dat er voldoende mensen op het forum zijn die je best wel op touw willen nemen.
Wij ouderen hebben ook allemaal een druk leven (kinderen, werk, etc)en ook bij ons is het niet elke dag feest. Mijn vrouw is ook niet geinteresseerd in fossielen en ik ben blij dat ik een paar daagjes mag gaan zoeken in de anderhalve week dat we in Ned zijn. Bij mij in Noorwegen zijn ook geen fossielen te vinden en het dichtste bij is Denemarken voor mij, waar ik 1 a 2 keer per jaar een tripje naar toe maak.
Idd heeft niet iedereen het geluk om op een paar km van een mooie vindplaats te wonen (So be it)
Gelukkig heb je waarschijnlijk nog heel wat verzamel jaren te gaan
Gr
Martijn
Ik denk dat dat allemaal best wel meevalt.
Vraag of je eens met iemand mee kan gaan in een weekend, zeker weten dat er voldoende mensen op het forum zijn die je best wel op touw willen nemen.
Wij ouderen hebben ook allemaal een druk leven (kinderen, werk, etc)en ook bij ons is het niet elke dag feest. Mijn vrouw is ook niet geinteresseerd in fossielen en ik ben blij dat ik een paar daagjes mag gaan zoeken in de anderhalve week dat we in Ned zijn. Bij mij in Noorwegen zijn ook geen fossielen te vinden en het dichtste bij is Denemarken voor mij, waar ik 1 a 2 keer per jaar een tripje naar toe maak.
Idd heeft niet iedereen het geluk om op een paar km van een mooie vindplaats te wonen (So be it)
Gelukkig heb je waarschijnlijk nog heel wat verzamel jaren te gaan

Gr
Martijn