32 ste nautilusbeurs in gent!!!
32 ste nautilusbeurs in gent!!!
Hoi iedereen,
Ja ik weet het weer een beurs , maar ik kon niet naar antwerpen . Wie gaat er mee?
Voor meer info : www.acam.be
groeten en tot daar,
g.
Ja ik weet het weer een beurs , maar ik kon niet naar antwerpen . Wie gaat er mee?
Voor meer info : www.acam.be
groeten en tot daar,
g.
Antw: 32 ste nautilusbeurs in gent!!!
Ben er dan toch geraakt
Ging te voet gaan maar de regen stak daar een figuurlijk stokje voor. Beurs was ok, beter dan andere jaren, alhoewel ik het (nog steeds) spijtig vind dat mineralen primeren op beurzen (algemeen dan). Toch nog een paar leuke hebbedingetjes op de kop kunnen tikken.
Trouwens, mineraal0, de URL die geeft is niet de juiste: http://users.skynet.be/fa272025/
Ziepe

Trouwens, mineraal0, de URL die geeft is niet de juiste: http://users.skynet.be/fa272025/
Ziepe
The earth has music for those who listen.
Leuke anekdote:
Deze namiddag stond ik te snuisteren tussen Carboon-fossieltjes, komt er een jonge knaap af, neemt een mooi stuk lepidodendron in de hand, kijkt naar me en zegt: \"leuk hé, ik verzamel fossiele visschubben\". Waarop ik een naar alle waarschijnlijkheid vreemd gezicht moet getrokken hebben; mijn vriendin repliceerde \"het zijn plant fossielen\". De jonge knaap: \"oooh, die verzamel ik ook\".
gna gna - was een leuk stuk, dat fossiel.
Z.
ps: nog even en onze legendarische ontplofte vis zou weer ter sprake komen
[Bewerkt door ziepe op 18-03-2007 om 14:14 NL]
Deze namiddag stond ik te snuisteren tussen Carboon-fossieltjes, komt er een jonge knaap af, neemt een mooi stuk lepidodendron in de hand, kijkt naar me en zegt: \"leuk hé, ik verzamel fossiele visschubben\". Waarop ik een naar alle waarschijnlijkheid vreemd gezicht moet getrokken hebben; mijn vriendin repliceerde \"het zijn plant fossielen\". De jonge knaap: \"oooh, die verzamel ik ook\".
gna gna - was een leuk stuk, dat fossiel.
Z.
ps: nog even en onze legendarische ontplofte vis zou weer ter sprake komen

[Bewerkt door ziepe op 18-03-2007 om 14:14 NL]
The earth has music for those who listen.
hoi,
Ik ben ook geweest , ik had de dag erna wel examens maar ben toch geweest. Ik heb het kraampje van Paul Blomme mooi leeggeplunderd

1,2 : Grote Meg 12.2 cm (Cooper river u.s.a)
3,4 : c. Augustidens 6.9 cm (\' )
5,6 : c. Auriculatus 6 cm (\' )
7 : Hexughanus Gigas 4.5 cm (Chili)
8 : Dolfijntand (Chili)
groeten,
g.
wow mooie tanden mineraal0 echt pareltjes!!!!
jimmeke
jimmeke
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!