Nieuwe website
Nieuwe website
Hallo iedereen,
mijn nieuwe website is vandaag geopend!!!
ik heb het design compleet vernieuwd. hij is nog niet helemaal zo ver als de oude site, maar dat komt nog wel.
doet de header boven de site het goed? sommige mensen kunnen hem niet zien, maar ik weet niet of dat probleem veel voorkomt of niet.
http://www.xs4all.nl/~pr5oost/
Groeten, Casper
mijn nieuwe website is vandaag geopend!!!
ik heb het design compleet vernieuwd. hij is nog niet helemaal zo ver als de oude site, maar dat komt nog wel.
doet de header boven de site het goed? sommige mensen kunnen hem niet zien, maar ik weet niet of dat probleem veel voorkomt of niet.
http://www.xs4all.nl/~pr5oost/
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Nieuwe website
Knap. Sober en overzichtelijk, zoals het hoort.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hoi Casper,
prachtige site, ziet er overzichtelijk uit.
ik had een vraagje, wat voor een camera gebruik je voor de foto\'s? Ben op zoek naar een digitale camera om eigen verzameling digitaal vast te leggen en jou foto\'s zien er geweldig uit.
greetz Bert
prachtige site, ziet er overzichtelijk uit.
ik had een vraagje, wat voor een camera gebruik je voor de foto\'s? Ben op zoek naar een digitale camera om eigen verzameling digitaal vast te leggen en jou foto\'s zien er geweldig uit.
greetz Bert
Greetz, Bert
ik gebruik een canon powershot A70. een erg goede digitale camera, en meestal niet duur, die van ons was 279 euro.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ohja: je kunt er ook korte filmpjes mee maken, met erg goede kwaliteit geluid!!!!
(op de camera zelf zit niet erg goed geluid, maar hij slaat het geluid wel goed op.) maarja, filmpjes van fossielen zijn zo saai...
en ze maken ook niet zo veel geluid...
Groeten, Casper
nog een \"ohja\": sommige foto\'s zijn eigenlijk scans, gemaakt met, je raadt het al, een scanner. hewlett packard 5200C. waarschijnlijk nergens meer te krijgen, want hij is meer dan 4 jaar oud, maar hij is echt supergoed!!!! zo krachtig dat je er bijna rontgenfoto\'s mee kunt maken. 3600 dpi, op zijn hoogst. dan heb je een ééncellige van 0.5 cm zo groot dat je hem niet in één keer op je beeldscherm kunt zien. als je werkgeheugen het al aankan.
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 30-12-2004 om 19:22 NL]
(op de camera zelf zit niet erg goed geluid, maar hij slaat het geluid wel goed op.) maarja, filmpjes van fossielen zijn zo saai...
en ze maken ook niet zo veel geluid...
Groeten, Casper
nog een \"ohja\": sommige foto\'s zijn eigenlijk scans, gemaakt met, je raadt het al, een scanner. hewlett packard 5200C. waarschijnlijk nergens meer te krijgen, want hij is meer dan 4 jaar oud, maar hij is echt supergoed!!!! zo krachtig dat je er bijna rontgenfoto\'s mee kunt maken. 3600 dpi, op zijn hoogst. dan heb je een ééncellige van 0.5 cm zo groot dat je hem niet in één keer op je beeldscherm kunt zien. als je werkgeheugen het al aankan.
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 30-12-2004 om 19:22 NL]
Post mortem we sort 'em!
Bedankt voor de info.nog veel succes met je website, zal hem zeker nog gaan bezoeken
greetz Bert
greetz Bert
Greetz, Bert