Zwarte Polder 09 /04
Zwarte Polder 09 /04
HOi forumleden,
Ik ga maandag nog \'s een keertje zoeken in Zwarte Polder. Gaat er nog iemand mee? Ik zal daar zijn rond 13.00 uur , dan is het laagwater.
groeten en misschien tot dan,
g.
[Bewerkt door mineraal0 op 06-04-2007 om 18:09 NL]
Ik ga maandag nog \'s een keertje zoeken in Zwarte Polder. Gaat er nog iemand mee? Ik zal daar zijn rond 13.00 uur , dan is het laagwater.
groeten en misschien tot dan,
g.
[Bewerkt door mineraal0 op 06-04-2007 om 18:09 NL]
Antw: Zwarte Polder 09 /04
hey gunther
ik ga waarschijnlijk ook maandag naar de zwarte polder en naar het zwin zal eerst naar het zwin gaan en dan naar de zwarte polder kunnen we samen zoeken lijkt me wel leuk
je hebt trouwens al mooie dingen gevonden ginder
grtz dinkie
ik ga waarschijnlijk ook maandag naar de zwarte polder en naar het zwin zal eerst naar het zwin gaan en dan naar de zwarte polder kunnen we samen zoeken lijkt me wel leuk
je hebt trouwens al mooie dingen gevonden ginder
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
Mooi , je herkend me aan m\'n krullen en mijn zeef met handvaten
.
Tot daar,
gr,
g.

Tot daar,
gr,
g.
Ik ben vandaag dus naar zwarte polder geweest. Goed gevonden maar helaas veel kapotte tanden , slechte kwaliteit. In totaal z\'on 80 tanden. Ik heb een groot stuk meg gevonden met mooie karteling (ook kapot mlaar toch heel leuk!).Ook nog een hasitilus van 4.1 cm maar de wortel was niet volledig. Er waren nog 2 andere mensen aan het zoeken en het was hetzelfde verhaal. Veel kapotte tanden... Toch nog 3 perfecte tanden

gr,
g.
- fossielenjagers
- Contacteer:
Wij zijn vandaag ook in de Zwarte Polder geweest. De gevonden haaientanden zijn niet echt noemenswaardig. Daarnaast was de buit:
6 periotica
2 kauwtandjes brasem
stuk versteend hout
wat koraal
Foto\'s volgen.
Groeten, Fossielenjagers.
6 periotica
2 kauwtandjes brasem
stuk versteend hout
wat koraal
Foto\'s volgen.
Groeten, Fossielenjagers.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
mooi gevonden gunther!ik ga mijn geluk nog eens beproeven in antwerpen een der deze dagen.
jim
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Hier zijn nog wat foto\'s

gr,
g.