St Marie aux Mines
St Marie aux Mines
Vorig jaar zag ik op fossiel.net, dat iemand naar St Marie aux Mines is geweest, een zeer grote maakt voor fossielen en mineralen.
Ik zou hier graag naar toe willen maar weet niet wanneer het dit jaar is. Wie kan mij verder helpen?
Bedankt, Herman.
Ik zou hier graag naar toe willen maar weet niet wanneer het dit jaar is. Wie kan mij verder helpen?
Bedankt, Herman.
- Frisian-old-age
Antw: St Marie aux Mines
Hallo
was ook mijn idee dit jaar.
als er iemand gaat, houd ik me ook aanbevolen.
Sharky
was ook mijn idee dit jaar.
als er iemand gaat, houd ik me ook aanbevolen.
Sharky
Antw: St Marie aux Mines
Hallo
Ah ik zag het nu pas maar ik ben waarschijnlijk weer van de partij.
Let op dat je geen gympen aantrekt die wegsmelten, het kan aardig warm worden daar op het asfalt als we weer zo\'n warme zomer tegemoet gaan (ik maakte daar vorig jaar een dag mee van 40 graden)
Ook nog aan te raden is het volgende misschien wel, als je een beetje into cultuur bent zou je een hotel kunnen boeken in Ribeauville, leuk wijn-dorp (beetje toeristisch maar toch nog heel leuk)
Ligt er misschien 20-30km vandaan, zo\'n grote hotelketen spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
met vriendelijke groet,
Mark
Ah ik zag het nu pas maar ik ben waarschijnlijk weer van de partij.
Let op dat je geen gympen aantrekt die wegsmelten, het kan aardig warm worden daar op het asfalt als we weer zo\'n warme zomer tegemoet gaan (ik maakte daar vorig jaar een dag mee van 40 graden)
Ook nog aan te raden is het volgende misschien wel, als je een beetje into cultuur bent zou je een hotel kunnen boeken in Ribeauville, leuk wijn-dorp (beetje toeristisch maar toch nog heel leuk)
Ligt er misschien 20-30km vandaan, zo\'n grote hotelketen spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
met vriendelijke groet,
Mark