mn verzameling geupdate
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
mn verzameling geupdate
hallo ik heb mn verzameling geupdate en ik vraag me af wat jullie hiervan vinden
gr
sander
gr
sander
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 307 times
- Contacteer:
Antw: mn verzameling geupdate
Prachtcollectie Sander,
mijn voorkeur gaat uit naar de zelf verzamelde stukken! gekochte stukken zijn zeker ook mooi, maar je mist het \"verhaal\" erachter zeg ik altijd!
bedankt voor je update!
gr Mart
mijn voorkeur gaat uit naar de zelf verzamelde stukken! gekochte stukken zijn zeker ook mooi, maar je mist het \"verhaal\" erachter zeg ik altijd!
bedankt voor je update!
gr Mart
To share or not to share, that's the question!
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
ja degene die ik zelf heb gevonden stellen niezoveel voor en ik moet een aardig pokke eind rijden om naar een groeve/vindplaats te rijden. en wat betreft de verhalen achter de stukken, zelfs gekochte stukken hebben bij mij een verhaal;)
gr
sander
gr
sander
- Betelgeuze

Ik zit in zowat de zelfde situatie, zelfgevonden fossielen stellen niet zo veel voor en in mijn omgeving valt er niets te vinden.
Verder van vindplaatsen kan je niet wonen in Belgie denk ik.
Leuke verzameling, die tanden spreken me het meeste aan!

Alpha Orionis
Hallo Sander, dat ziet er mooi uit!!
Ik houd ook het meest van eigen gevonden fossielen ook al zijn die meestal niet zo mooi.
@Kevin, volgens mij corresponderen de rode stipjes niet geheel met de juiste plek in België. Ik woon in Enschede en hier liggen de groeves ook niet voor het oprapen
gr
pearl
Ik houd ook het meest van eigen gevonden fossielen ook al zijn die meestal niet zo mooi.

@Kevin, volgens mij corresponderen de rode stipjes niet geheel met de juiste plek in België. Ik woon in Enschede en hier liggen de groeves ook niet voor het oprapen

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Maurice
- Senior Lid
- Been thanked: 2 times
- Contacteer:
Een mooie verzameling sander.
En inderdaad de afstand naar de groeves is voor jonge verzamelaars wel vaker een probleem.
@Betelgeuze: Ik woon op enkelle kilometers van bij jou en er zijn vindplaatsen dichterbij dan je denkt hoor
. als je interesse hebt kun je me altijd mailen hiervoor.
En inderdaad de afstand naar de groeves is voor jonge verzamelaars wel vaker een probleem.
@Betelgeuze: Ik woon op enkelle kilometers van bij jou en er zijn vindplaatsen dichterbij dan je denkt hoor

growing old is mandatory, but growing up is
optional.
optional.