Jubileum! 5 jaar www.fossiel.net !
Jubileum! 5 jaar www.fossiel.net !
Het is precies 5 jaar geleden dat ik besloot mijn kleine persoonlijke homepage over fossielen en geologie om te bouwen tot een website over fossielen voor iedereen. Hiervoor werd de domeinnaam www . fossiel . net gekozen. De bedoeling was (en is) om zoveel mogelijk kennis over fossielen en vindplaatsen te delen via de website.
En dat is gelukt!
Vele mensen hebben in deze 5 jaar geholpen de site te maken tot wat deze nu is. Al deze mensen wil ik bij deze heel erg bedanken! Vele anderen hebben gebruik gemaakt van de informatie op de site. De reacties in de gastenboeken en via de mail zijn talloos.
Inmiddels is er nauwelijks meer een fossielenzoeker die de site niet kent, en zitten we bijna op de 400.000 bezoekers.
Op naar de 10 zou ik zeggen! Ik ben namelijk nog niet van plan om ermee te stoppen. Met jullie hulp kunnen we de komende tijd de site nog verder uitbreiden en verbeteren.
[Bewerkt door webmaster op 22-05-2007 om 21:33 NL]
En dat is gelukt!
Vele mensen hebben in deze 5 jaar geholpen de site te maken tot wat deze nu is. Al deze mensen wil ik bij deze heel erg bedanken! Vele anderen hebben gebruik gemaakt van de informatie op de site. De reacties in de gastenboeken en via de mail zijn talloos.
Inmiddels is er nauwelijks meer een fossielenzoeker die de site niet kent, en zitten we bijna op de 400.000 bezoekers.
Op naar de 10 zou ik zeggen! Ik ben namelijk nog niet van plan om ermee te stoppen. Met jullie hulp kunnen we de komende tijd de site nog verder uitbreiden en verbeteren.
[Bewerkt door webmaster op 22-05-2007 om 21:33 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Supergraver
Antw: Jubileum! 5 jaar www.fossiel.net !
Gefeliciteerd Herman! Dat we maar velen jaren door mogen/kunnen gaan!
Groeten uit Norge,
Martijn
Groeten uit Norge,
Martijn
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Herman,
vet veel respect!
vet veel respect!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- agaathunter
Hoi Herman,
Gefeliciteerd!
Ik en vele anderen met mij hebben al heel veel profijt van deze side gehad!
Nog veel succes voor de toekomst!
Ed
Gefeliciteerd!
Ik en vele anderen met mij hebben al heel veel profijt van deze side gehad!
Nog veel succes voor de toekomst!
Ed
geduld is een goede zaak
Van harte proficiat Herman met het papieren jubileum, en nu naar het blikken jubileum!!!
groetjes
Patrick
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
proficiat Herman, ga aub gewoon door, een dag zonder fossiel.net is een verloren dag.
Er komt zoveel kennis bij elkaar, gewoon geweldig toch.
Fijn om je hobby ervaringen met gelijken te delen
groety
Johan en Guido
Er komt zoveel kennis bij elkaar, gewoon geweldig toch.
Fijn om je hobby ervaringen met gelijken te delen
groety
Johan en Guido
wie zoekt zal vinden.
Herman,
proficiat en een hele dikke pluim. Jij, maar natuurlijk ook alle andere leden, hebben dit forum en de website gemaakt tot wat het nu is.
proficiat en een hele dikke pluim. Jij, maar natuurlijk ook alle andere leden, hebben dit forum en de website gemaakt tot wat het nu is.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY