Land Megs uit N-Caledonia!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Land Megs uit N-Caledonia!
Tjee wat een kanjers. Dat moeten grote beesten geweest zijn. Kan me voorstellen dat hier vraag naar is. Mooi
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Over 1 a 2 maanden gaan ze beginnen met de land-Megs te verkopen. Er is reeds zo\'n land-Meg (6 inch, 15cm+) verkocht aan een Canadees. De verkoper wilde hem niet van de hand doen maar na een bod van 8000 Euro, deed hij niet meer zo moeilijk (snap ik
)
Hij houdt me nog steed op de hoogte, hoewel ik van dit soort verhalen, wel wat aan \'t terugdeinzen ben
Gr
Martijn

Hij houdt me nog steed op de hoogte, hoewel ik van dit soort verhalen, wel wat aan \'t terugdeinzen ben

Gr
Martijn
Ik denk dat je het beste eerst even wat foto\'s van de tanden kunt vragen en wat de prijs dan moet worden want als ik dit zo hoor zullen ze niet goedkoop zijn.
Groeten Erik
Groeten Erik
E.J.
- Supergraver
Antw: Antw: Land Megs uit N-Caledonia!
Precies, dat klopt!erik m schreef:
Ik denk dat je het beste eerst even wat foto\'s van de tanden kunt vragen en wat de prijs dan moet worden want als ik dit zo hoor zullen ze niet goedkoop zijn.
Groeten Erik
Het gaat dus om een nieuwe locatie en ze zijn nu bezig met het \'binnen halen\' van de Megs via de natives van dat eiland.
Gr
Mrtijn
- sharkteethrene
8.000 euro?
oke doe mij er maar drie (HaHa)
zoals altijd bij een nieuwe vindplaats
zullen de eerste jaren de prijzen behoorlijk hoog zijn.
en als de grote jongens er zich mee gaan bemoeien al helemaal.
ben zeeeeeeeer benieuwd en houd me ook aanbevolen om er toch een te kunnen bemachtigen.
groetjes Rene.
oke doe mij er maar drie (HaHa)
zoals altijd bij een nieuwe vindplaats
zullen de eerste jaren de prijzen behoorlijk hoog zijn.
en als de grote jongens er zich mee gaan bemoeien al helemaal.
ben zeeeeeeeer benieuwd en houd me ook aanbevolen om er toch een te kunnen bemachtigen.
groetjes Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
OOOOOOOO 8 ruggen maar!
Valt zat mee.
Yeah right, 3000 tops zou redelijk zijn voor zoiets maar 8000 pffew bekijk t.
Wel mooi zijn ze.
Wie weet (je weet maar nooit) misschien valt er toch nog wat te regelen.
Ik hoor t nog wel,
Jaap.
Valt zat mee.
Yeah right, 3000 tops zou redelijk zijn voor zoiets maar 8000 pffew bekijk t.
Wel mooi zijn ze.
Wie weet (je weet maar nooit) misschien valt er toch nog wat te regelen.
Ik hoor t nog wel,
Jaap.
Swampthing
Ik ken de eigenaar van de Trawler waar de zeetanden in Nieuw caledonië mee worden opgevist. Het is een Fransman (woont daar) en heb hem het verhaal afgelopen donderdag (in St marie) voorgelegd. De afgebeelde foto is al behoorlijk oud en al tig keer de wereld rond geweest. De \"nieuwe\" vondsten dateren al van een behoorlijke tijd terug en nieuw materiaal is er niet of nauwelijks meer gevonden. Zeetanden zijn nooit een probleem (Megalodon en Galeocerdo) maar al het andere zal waarschijnlijk nooit deze kant opkomen.....
Antw: Antw: Land Megs uit N-Caledonia!
En iedereen kent Robert...........??JunkieXL schreef:
Ik ken de eigenaar van de Trawler waar de zeetanden in Nieuw caledonië mee worden opgevist. Het is een Fransman (woont daar) en heb hem het verhaal afgelopen donderdag (in St marie) voorgelegd.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!