Gezocht: betrouwbare winkels in BENELUX

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
ak-sm
Contacteer:
Gezocht: betrouwbare winkels in BENELUX

Bericht door ak-sm » 17 jan 2005, 12:07

Hallo iedereen!

Na de laatste paar dagen veel opmerkingen gekregen te hebben over de echtheid van mijn fossielen wil ik mij naar de toekomst toe verzekeren van de ECHTheid van mijn fossielen.
Ik weet het wel, je bent pas zeker als je ze zelf uit de steen haalt maar ik vergroot mijn collectie ook graag door Euro\'tjes te spenderen.

Dus! Ik ben op zoek naat betrouwbare winkels van Fossielen in de Benelux. Graag met een URL erbij als dat mogelijk is en natuurlijk hun adres en specialiteiten. Ook bekende beursen waar je zeker mag zijn dat je kwaliteit in handen zal krijgen mogen er bij. En mocht je een goede Ebayer weten te zitten twijfel dan ook niet om hem te melden.

Alvast bedankt en ik ben zeker dat iedereen die wel eens een fossiel koopt iets aan deze thread zal hebben.

Groetjes ak

Casper
Contacteer:
Antw: Gezocht: betrouwbare winkels in BENELUX

Bericht door Casper » 17 jan 2005, 12:12

wel henskensfossils is een heel goede. ook betrouwbaar volgens mij. wel errug duur hoor! maarja, jij wilt graag eurotjes spenderen...

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Maarten

Bericht door Maarten » 18 jan 2005, 07:40

ak-sm schreef:
Hallo iedereen!

Na de laatste paar dagen veel opmerkingen gekregen te hebben over de echtheid van mijn fossielen wil ik mij naar de toekomst toe verzekeren van de ECHTheid van mijn fossielen.
Ik weet het wel, je bent pas zeker als je ze zelf uit de steen haalt maar ik vergroot mijn collectie ook graag door Euro\'tjes te spenderen.

Dus! Ik ben op zoek naat betrouwbare winkels van Fossielen in de Benelux. Graag met een URL erbij als dat mogelijk is en natuurlijk hun adres en specialiteiten. Ook bekende beursen waar je zeker mag zijn dat je kwaliteit in handen zal krijgen mogen er bij. En mocht je een goede Ebayer weten te zitten twijfel dan ook niet om hem te melden.

Alvast bedankt en ik ben zeker dat iedereen die wel eens een fossiel koopt iets aan deze thread zal hebben.

Groetjes ak
www.fossilgroove.com

Een goede vriend van mij met prachtig spul uit het Krijt en superbetrouwbaar. Heeft bovendien grote kennis van zaken. Ik kan je in kontakt brengen kun je wat korting krijgen.

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

ak-sm
Contacteer:
Antw: Antw: Gezocht: betrouwbare winkels in BENELUX

Bericht door ak-sm » 18 jan 2005, 09:16

Maarten schreef:
www.fossilgroove.com

Een goede vriend van mij met prachtig spul uit het Krijt en superbetrouwbaar. Heeft bovendien grote kennis van zaken. Ik kan je in kontakt brengen kun je wat korting krijgen.
Dat zou heel leuk zijn. Wel vind ik niets terug op het internet van fossilgroove en de link dat je daar geeft bestaat ook niet meer. Misschien een klein foutje?

Maarten
Antw: Antw: Antw: Gezocht: betrouwbare winkels in BENELUX

Bericht door Maarten » 18 jan 2005, 09:30

ak-sm schreef:
Maarten schreef:
www.fossilgroove.com

http://www.fossilgrove.net/

Sorry, nu goede link. laat me even weten als je actie gaat ondernemen, dan kontakt ik de dealer.
Dat zou heel leuk zijn. Wel vind ik niets terug op het internet van fossilgroove en de link dat je daar geeft bestaat ook niet meer. Misschien een klein foutje?

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

The Stone
Contacteer:

Bericht door The Stone » 18 jan 2005, 10:51

Best AK-SM,

Deze winkel/showroom is zeker betrouwbaar.
Sta ikzelf persoonlijk voor in.

http://www.henskensfossils.nl/

Ik sta erzelf ook op met foto. (Onder Crew, the man with the hammer)

De showroom is elke zaterdag open van 10.00u tot 15.00u of op afspraak.
Als je wilt langskomen altijd even bellen!

Verder wat betreft de prijzen deze zijn a. in Dollars in relatie tot Euro zo een 25% tot 30% verschil naar beneden, b. als je een redelijk bod doet wordt dit soms geaccepteerd en c. Ook het kopen van meer dan een fossiel kan soms voordeel opleveren!!!!!!!!!!!!

Dit geldt overigens voor iedereen!

[Bewerkt door The Stone op 18-01-2005 om 10:57 NL]

When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.

Once you've got heat, you can do everything!

ak-sm
Contacteer:

Bericht door ak-sm » 18 jan 2005, 12:45

Dat ziet er een fantastische winkel uit. We gaan zeker eens langskomen.

Als je belt voor een afspraak is dan alles mogelijk qua tijdstip en datum? Zaterdag namiddag (na 15u) of op een zondag? Want ik kom uit Belgïë en het is ongeveer een 250 km rijden (enkel)naat jullie toe, wat opzich geen enkel probleem is maar op zaterdag moeten we tot 14u werken.

Groetjes AK

The Stone
Contacteer:

Bericht door The Stone » 18 jan 2005, 14:13

Hallo AK,

Geen probleem, gewoon even bellen en iets afspreken dat kan elke dag zijn dus ook zondag.

When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 18 jan 2005, 14:34

over fossilgrove: ik vind ze erg duur. ik heb liever een minder museum-kwality fossiel dan zo\'n dure.

over henskensfossils: hebben ze de fossielen van de website ook gewoon in de winkel liggen?

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

The Stone
Contacteer:

Bericht door The Stone » 18 jan 2005, 15:44

Casper, inderdaad alles v.d. web-site is in de winkel, plus nog een beetje meer.
Wat op de web-site staat is ongeveer 50% van het totaal.

Gesloten