Gevonden in Cadzand: botje??
Gevonden in Cadzand: botje??
Tijdens het tandjeszoeken vond ik naast de gebruikelijk botfragmenten dit facinerend object. Het lijkt mij een botje van iets, maar geen idee van welk dier. De vindplaatst was bij Cadzand-bad. Exact waar weet ik niet meer helaas.
O ja, mijn centimeter aanduiding is in millimeters en ik heb nog een foto van de lengte, die is 4,5 cm. Maar die kreeg ik als newbie natuurlijk weer niet toegevoegd

[Bewerkt door Mamsie op 19-08-2007 om 21:29 NL]
Antw: Gevonden in Cadzand: botje??
Een botje, en vanwege de holle binnenzijde waarschijnlijk een stukje vogel.
[Bewerkt door Hanneke op 20-08-2007 om 08:07 NL]
[Bewerkt door Hanneke op 20-08-2007 om 08:07 NL]
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Hallo, ik zou eerder denken dat het een fragment van een zoogdierkies is, een stuk tandemail en er lijkt nog wat tandbeen aan de binnenzijde te zitten. Van welk beest? geen idee, maar aan bot doet het me niet denken.
groeten van Muisje
Ah, daar zeg je wat! Grote kans dat je gelijk hebt, nu ik er zo naar kijk. Gezien de afmetingen van het stuk misschien wolharige neushoorn?
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin