CBN
CBN
Hallo forumleden,
Ik zoek al een tijdje naar de volledige stratigrafie van CBN, ik heb via diverse sites al wat gevonden - meestal theoretische beschouwingen - maar ik zou graag een volledig gedetailleerd beeld hebben.
alvast bedankt,
groetjes
Patrick
Ik zoek al een tijdje naar de volledige stratigrafie van CBN, ik heb via diverse sites al wat gevonden - meestal theoretische beschouwingen - maar ik zou graag een volledig gedetailleerd beeld hebben.
alvast bedankt,
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: CBN
hallo patrick,
er bestaan hier heel wat goeie boekjes over,
zelfs met tekeningen van de kliffen en welke lagen er dagzomen,
maar ik heb vrees ik niets digitaal,
er is ooit een volledig werkje uitgegeven over de geologie van deze streek, vroeger verkrijgbaar in de lokale vvv
bij de verschillende verenigingen zoals HONA is ooit een themanummer uitgegeven, sterk hierop gebaseerd,
en bij Nautilus heeft Frank Gelaude hier al heel wat interessante artikels over geschreven,
mvg stijn
er bestaan hier heel wat goeie boekjes over,
zelfs met tekeningen van de kliffen en welke lagen er dagzomen,
maar ik heb vrees ik niets digitaal,
er is ooit een volledig werkje uitgegeven over de geologie van deze streek, vroeger verkrijgbaar in de lokale vvv
bij de verschillende verenigingen zoals HONA is ooit een themanummer uitgegeven, sterk hierop gebaseerd,
en bij Nautilus heeft Frank Gelaude hier al heel wat interessante artikels over geschreven,
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Patrick,
ik ben er zelf ook in geïnteresseerd. Zal Louis (man die de krabben foto\'s stuurde) eens vragen. Die komt er al 30 jaar en heeft vast literatuur over CBN. Gelijk een goede reden om hem weer eens te mailen. Hopelijk kan hij scannen. Ik ga het hem vragen.
Groet
ik ben er zelf ook in geïnteresseerd. Zal Louis (man die de krabben foto\'s stuurde) eens vragen. Die komt er al 30 jaar en heeft vast literatuur over CBN. Gelijk een goede reden om hem weer eens te mailen. Hopelijk kan hij scannen. Ik ga het hem vragen.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
het Hona thema nummer over de Boulonnais kan ik je wel bezorgen patrick
mvg stijn
mvg stijn
Eldredge 1996
Eldredge 1996
Antw: Antw: CBN
Zou je me zeker een plezier mee doen, bedankt!ammun rah schreef:
mvg stijn
groetjes
Patrick
p.s. zie mail.
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: CBN
ammun rah schreef:
mvg stijn
Heb er ook wel belangstelling voor!!!!
Groet
- Carcharias
- Contacteer:
ammun rah schreef:
mvg stijn
Sorry dat ik hier zo binnenval, maar ik heb eigenlijk ook wel belangstelling voor.
Gr. Robbin
mvg stijn
Sorry dat ik hier zo binnenval, maar ik heb eigenlijk ook wel belangstelling voor.
Gr. Robbin
Luctor et Emergo
hoi sorry voor het wat latera antwoord,
ik had gehoopt in tussentijd onze (HONA) stock te kunnen controleren, maar dat kan ik pas midden volgende week,
ik heb er momenteel nog twee bij me thuis,
dus Patrick sowieso (reeds via mail) en als gerrit-jan nog steeds interesse heeft,
robin ik zet jou als eerste op de wachtlijst (er zullen nogwel boekjes in stock zijn, maar dus volgende week heb ik er een beter zicht op)
duidelijk dat ik dit niet gratis kan, het is immers een uitgave van de vereniging HONA, maar duur zijn ze niet (1 paar euro\'s (letterlijk te nemen:))
dus wie interesse heeft, mail me dus best even, dan kunnen we dit t snelst afhandelen,
ps: ik voel er weinig voor een verzendbureau op te starten, zij die oa naar Harelbeke komen in december, kunnen het mss best daar afhalen (spaart je ook transportkosten)
ik zal daar nog heel wat meer boekjes bij me hebben
oa met een erg interessant boekje over de Evolutie van de vuursteenbewerking
mvg stijn
ik had gehoopt in tussentijd onze (HONA) stock te kunnen controleren, maar dat kan ik pas midden volgende week,
ik heb er momenteel nog twee bij me thuis,
dus Patrick sowieso (reeds via mail) en als gerrit-jan nog steeds interesse heeft,
robin ik zet jou als eerste op de wachtlijst (er zullen nogwel boekjes in stock zijn, maar dus volgende week heb ik er een beter zicht op)
duidelijk dat ik dit niet gratis kan, het is immers een uitgave van de vereniging HONA, maar duur zijn ze niet (1 paar euro\'s (letterlijk te nemen:))
dus wie interesse heeft, mail me dus best even, dan kunnen we dit t snelst afhandelen,
ps: ik voel er weinig voor een verzendbureau op te starten, zij die oa naar Harelbeke komen in december, kunnen het mss best daar afhalen (spaart je ook transportkosten)
ik zal daar nog heel wat meer boekjes bij me hebben
oa met een erg interessant boekje over de Evolutie van de vuursteenbewerking
mvg stijn
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ja, ik heb nog steeds interesse!!
Groet
Groet