mill schildpad?
- sharkteethrene
Antw: Antw: mill schildpad?
Ook groetjes vanaf hier,Supergraver schreef:
Hee Rene,
Als je mijn verhaal goed leest:
\'De derde foto laat een holle kant zien en dat is niet het geval bij deze \'spurs\'.\'
zeg ik dus ook dat het hier niet om een \'spur\' gaat. Ik geef alleen aan dat foto 1 en 2 er enigzins op lijken. Ook ik heb meerdere van deze \'spurs\' en baseer dat dus niet op lucht.
Ha Martijn.
Ik had het goed gelezen.
En wilde alleen je bevindingen bevestigen.
Idd kunnen deze stukken \'schild\' vrij groot zijn, zoals ik zei heb ik talloze stukken uit Florida, groot, klein, dik, dun, met relief, zonder relief, etc, etc.
Het feit dat de toen aanwezige deskundigen er geen uitsluitsel over konden geven, is voor mij geen reden om het onderzoek te staken, of wel?
Dit is ook zeker niet de inzet en de bedoeling.
Dit gegeven heb ik erbij vermeld,omdat tijdens de determinatie dag ook enkele mensen aanwezig waren met enige kennis over schildpad (onderdelen)
En dit niet als zodanig herkende.
Vandaar.
Als je wil,zou ik je een dergelijk stuk
kunnen toezenden?
Groetjes
Misschien dat er nog close-ups komen, anders veel succes ermee.
Gr
Martijn
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Supergraver
Antw: mill schildpad?
Hoi Nijntje,
Nou waarschijnlijk, teminste dat maak ik op aan mijn onbeantwoorde verzoek om een close-up, zit je niet meer te wachten op een antwoord op je vraag

Maar hier dan toch even een paar Pleistocene fragmentjes van schildpadschild (Peace River).
Ik heb hier nog een paar zakken vol van en mocht je nog willen kan ik je een paar close-ups maken.
Gr
Martijn