500.000e bezoeker!!!!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: 500.000e bezoeker!!!!
Big Herman is watching us........ 

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
proficiat herman!mooie mijlpaal.
ik ben rond acht uur op het forum geweest.Belgacom skynet ADSL heb ik ook maar ik zoek via google nooit op fossielen maar via fossiel.dus volgen smij ben ik de schuldige Niet.
toch mooie mijlpaal!!!
greot
jim
ik ben rond acht uur op het forum geweest.Belgacom skynet ADSL heb ik ook maar ik zoek via google nooit op fossielen maar via fossiel.dus volgen smij ben ik de schuldige Niet.
toch mooie mijlpaal!!!
greot
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
kun je dit wel echt acherhalen? er zijn zoveel mensen die op fossiel.net kijken zonder lid te zijn,
gr sean
gr sean
Antw: Antw: 500.000e bezoeker!!!!
Zeker wel. Om bezoekersaantallen te kunnen bijhouden wordt van elke bezoeker het IP adres opgeslagen dat is gebruikt, en vanaf welke pagina die is gekomen. Kwestie van terugtellen dus om bij de 500.000e te komen. Dus 100% zekerfossiel hunter sean schreef:
kun je dit wel echt acherhalen? er zijn zoveel mensen die op fossiel.net kijken zonder lid te zijn,

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- digging for it
- Contacteer:
Het klinkt egoistisch maar nu hoop ik eigenlijk dat die belg zich niet meld aangezien ik om 20.02 uur een berichtje heb gemaild ben ik het misschien wel...............of misschien toch wel Jimmeke. Spannend hoor en nu maar afwachten.
Greets Patrick
Greets Patrick
Beste Forumleden,
Of er nu geteld gaat worden of niet, of Big Herman is watching us of niet; het blijft een leuk resultaat zo\'n 500.000ste bezoeker. Het geeft ook aan dat het forum en de site dus in een behoefte voorzien; juist ook voor niet-forumleden. Alle reden dus om door te gaan (en prettige feestdagen en een zoekvol 2008).
Groet,
Cees
Of er nu geteld gaat worden of niet, of Big Herman is watching us of niet; het blijft een leuk resultaat zo\'n 500.000ste bezoeker. Het geeft ook aan dat het forum en de site dus in een behoefte voorzien; juist ook voor niet-forumleden. Alle reden dus om door te gaan (en prettige feestdagen en een zoekvol 2008).
Groet,
Cees
Sharks, smooth, fast and full of teeth !!
Gefeliciteerd Herman en al die anderen die hard werken om fossiel.net up-to-date te houden.
Marjolein
Marjolein
- zoekozoeko
- Contacteer:
Antw: 500.000e bezoeker!!!! Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd!
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker
En, wie was het nu?
Toch een forumlid, wie heeft de prijs in de wacht gesleept?
Ben eens benieuwd of er nog iemand zich gemeld heeft.
Ik was het ook niet, spijtig genoeg.
Groetjes...
Ilse
Toch een forumlid, wie heeft de prijs in de wacht gesleept?
Ben eens benieuwd of er nog iemand zich gemeld heeft.
Ik was het ook niet, spijtig genoeg.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!