Mineralen en Fosseilen beurs antwerpen 23-24 Februari
Antw: Mineralen en Fosseilen beurs antwerpen 23-24 Februari
Mooie foto\'s om na te genieten.
Ik wil wel graag melding maken, terwijl wij genoten van de beurs, werd één van de standhouders thuis getroffen door een brand en kon hij zondag niet meer aanwezig zijn op de beurs.
Gelukkig waren er de gebroeders Bender die voor hem in de bres sprongen en zo het verlies van de beurs konden opvangen. Zo zie je maar dan onze fossielen- en mineralen zoekers elkaar trouw zijn.
Aan iedereen Bedankt voor de prettige babbeltjes op de beurs.
Suzy
Mooi overzicht Nico. Er lijken zo toch meer fossielenstands te zijn dan op Nederlandsae beurzen, waar de mineralen meestal ver de overhand hebben. Wat trilobieten betreft, mijn verzamelobject, vind je daar vrijwel uitsluitend marokkanen. Misschien moet ik de tegenzin tegen een lange reis van Noord-Holland naar Antwerpen toch een volgende keer maar eens overwinnen.
vr.groet
Jan
vr.groet
Jan
De senioribus nil nisi bene
leuke fotos Nico!
twas ook eens leuk om jou eens te ontmoeten.
tot de volgende zitting!
jim
twas ook eens leuk om jou eens te ontmoeten.
tot de volgende zitting!
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Diep in gesprek met Louis Geets. Een echte kunstenaar op gebied van het prepareren van ammonieten.
Gr. Geert
Gr. Geert
\'k Zie nu wat er op digger z\'n sloeffen staat,geen streepjes,geen blokjes maar een \"rode 24\" we zaten er allemaal naast.
BTW hoe staat het met het vervolg van de Quiz,wie\'n\'s beurt is het???
BTW hoe staat het met het vervolg van de Quiz,wie\'n\'s beurt is het???
Theo
- Carcharias
- Contacteer:
Ik zie het visserij museum in Breskens!
Ik ben er nog nooit geweest, maar het is ongeveer 10 km van waar ik woon. (het wordt tijd dat ik er eens naar toe ga en ook naar de beurs in Antwerpen, hellaas kon ik op het laatste moment niet)
Gr. Robbin

Gr. Robbin
Luctor et Emergo