Nieuwe site: www.GEOLOOG.net
Nieuwe site: www.GEOLOOG.net

Vanaf vandaag hebben we er een nieuwe site bij! www . GEOLOOG . net www.geoloog.net
Bij het bestuderen van fossielen en gesteenten kom je onherroepelijk in aanraking met allerlei geologische vraagstukken. Al langere tijd bestond de wens om over de geologie méér informatie aan te bieden.
Deze nieuwe site zal een aanvulling gaan vormen op fossiel . net. De bedoeling is om er de basis van de geologie uit te leggen. Ook zullen de beschrijvingen van geologische bezienswaardigheden van de fossiel . net vindplaatsenpagina verhuizen naar de excursiepunten op de nieuwe site. Ook andere puur geologische informatie zal gaan verhuizen. Uiteraard zal er op relevante plekken tussen de sites worden gelinkt.
De sites, en ook het forum zijn nauw met elkaar verweven. Via beide sites is het gehele forum te bekijken en volledig te gebruiken, alleen met een andere look, en andere volgorde van onderwerpen. Je kunt dus ook inloggen met je fossiel . net account op geoloog . net.
Ter gelegenheid van de nieuwe site is er een nieuw onderdeel aan het forum toegevoegd. Het forum \"Geologie Algemeen\" hoort bij de nieuwe website. Sommige leden hadden dit nieuwe forum inmiddels al ontdekt

Het is allemaal nieuw, dus wellicht werkt niet alles zo als het zou moeten. Zouden jullie me willen laten weten als er ergens nog foutjes in zitten?
HELP!
De site is nog lang niet af natuurlijk. Alle hulp bij het verder ontwikkelen van de nieuwe site is heel erg welkom! Heb je foto\'s van geologische verschijnselen? Nieuwe excursiepunten? Wil je een geologisch begrip uitleggen? Een artikeltje schrijven?
Alles is welkom.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Herman
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- zoekozoeko
- Contacteer:
Antw: Nieuwe site: www.GEOLOOG.net
Ik wilde wel even zeggen dat er wat fouten bij de foto\'s zijn gemaakt. Als ik kijk bij de categorie plooien staat er twee keer de lokatie Pingvellir vermeld, terwijl er bij nummer 47-0018 staat: De anticline (A vormige plooi) in Durbuy in de Belgische Ardennen.
Bij nummer 96-0001 staat: Bij de Hanklit op het eilandje Mors in noord Denemarken zijn Molerlagen ontsloten.
Deze info is een beetje tegenstrijdig.
[Bewerkt door zoekozoeko op 29-02-2008 om 11:54 NL]
Bij nummer 96-0001 staat: Bij de Hanklit op het eilandje Mors in noord Denemarken zijn Molerlagen ontsloten.
Deze info is een beetje tegenstrijdig.
[Bewerkt door zoekozoeko op 29-02-2008 om 11:54 NL]
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker
Antw: Nieuwe site: www.GEOLOOG.net
Er staat inderdaad bij veel foto\'s Pingvellir, ook bij de rest van de IJslandfoto\'s die echt elders op IJsland genomen moeten zijn.
Deze foto is wel van Pingvellir, helaas had ik toen nog niet een digitale camera. Dit is met het digi-toestelletje van de kids gemaakt.
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)