Foto van jezelf draad.
Antw: Foto van jezelf draad.
Hoi,hier ben ik dan,Ilse (de zus van Marleen zie vorige foto). Ik vind wel dat je niet goed herkenbaar bent en dat je misschien toch beter nog eens een ander fotootje moet opsturen zus. Mijn eigen foto volgt nog wel eens, maar ik moet er eerst nog eens een deftige laten maken. Groetjes...
Ilse
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Frisian-old-age

Tjonge, jonge, Vind je zus anders herkenbaar genoeg.Nu jij nog Ilse.

Een deftige foto laten maken? Nah, casual look mag ook. Zie maar naar mij.

[Bewerkt door Frisian-old-age op 05-03-2005 om 16:10 NL]
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Eindelijk gelukt, ineens mijn dochter Kathleen, geregistreerd en alles. Dus ziehier een foto van ons beide. Hopelijk herkenbaar genoeg.
Groetjes...
Ilse
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Foto van jezelf draad.
Nee, noppes.ilse schreef:
Eindelijk gelukt, ineens mijn dochter Kathleen, geregistreerd en alles. Dus ziehier een foto van ons beide. Hopelijk herkenbaar genoeg.
Groetjes...
Ilse
Foto eerst opslaan en dan verzenden.

- trilobietje
Ilse, het moet toch in de familie zitten want ik was ook eerst mijn foto vergeten bij te voegen 
Nice picture van jullie 2 maar ge staat er niet zo duidelijk op he. Als ge uwen digitale eens moogt mee nemen op kaptocht zullen we ook eens een \"casual\"fotoke trekken he zoals de frisian old age. Die staat met een hele gave megalodon op zijn eerste foto maar met foto 2 wordt het duidelijk hoe hij ze vindt. Volgende maal gaan we ook in de klei liggen he

Nice picture van jullie 2 maar ge staat er niet zo duidelijk op he. Als ge uwen digitale eens moogt mee nemen op kaptocht zullen we ook eens een \"casual\"fotoke trekken he zoals de frisian old age. Die staat met een hele gave megalodon op zijn eerste foto maar met foto 2 wordt het duidelijk hoe hij ze vindt. Volgende maal gaan we ook in de klei liggen he

wie niet zoekt, niet vindt
oké zusje, komt in orde.
Groetjes...
Ilse
P.S: Ik wil nog wel wa fotookes zien van anderen. Show yourselves !!!!!!!!
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ja, frisian old age zoekt blijkbaar fossielen met zijn tanden. Een beetje zoals Bert zijn hond denk ik.trilobietje schreef:
een \"casual\"fotoke trekken he zoals de frisian old age. Die staat met een hele gave megalodon op zijn eerste foto maar met foto 2 wordt het duidelijk hoe hij ze vindt.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frisian-old-age
Hee Halloilse schreef:
oké zusje, komt in orde.
Groetjes...
Ilse

Die vondst van mij, was een echte toevals-treffer.Ti\'s hard werken net als in de liefde,moet je ook geluk in hebben of krijgen.
groetjes, Age