Samen naar Rheine
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Samen naar Rheine
Hoi allemaal,
net gesproken met de eigenaar van de groeve. Hij vindt het geen probleem en wil tzt zelfs met zijn werknemers overleggen hoe ze s\'-middags er rekening mee kunnen houden met de excursie, zodat de activiteiten/werkzaamheden worden ingedeeld en wij (arbeiders en wij) elkaar niet voor de voeten lopen. Verder geeft hij aan dat wij \'s-ochtends de meeste rust hebben omdat ze zaterdag pas in de middag werken, maar ook dan wil hij rekening houden met ons. Ik heb afgesproken nog een data met hem te plannen om dit te bespreken (heb dit nu nog niet vastgelegd). In ieder geval hebben we dus toestemming. Wel moet iedereen zich ter plaatste registreren/formulieren invullen, dus identiteitsbewijzen niet vergeten. Aangezien hij zelf dacht aan een grote van 15 personen zit de inschrijving nu dus vol. ik heb nog kunnen regelen dat de groep uit 25 personen bestaat, onder het voorwendsel dat we ons opsplitsen in groepen van vijf. Dit vond hij okee. Tot zover de ontwikkelingen.
Groet
net gesproken met de eigenaar van de groeve. Hij vindt het geen probleem en wil tzt zelfs met zijn werknemers overleggen hoe ze s\'-middags er rekening mee kunnen houden met de excursie, zodat de activiteiten/werkzaamheden worden ingedeeld en wij (arbeiders en wij) elkaar niet voor de voeten lopen. Verder geeft hij aan dat wij \'s-ochtends de meeste rust hebben omdat ze zaterdag pas in de middag werken, maar ook dan wil hij rekening houden met ons. Ik heb afgesproken nog een data met hem te plannen om dit te bespreken (heb dit nu nog niet vastgelegd). In ieder geval hebben we dus toestemming. Wel moet iedereen zich ter plaatste registreren/formulieren invullen, dus identiteitsbewijzen niet vergeten. Aangezien hij zelf dacht aan een grote van 15 personen zit de inschrijving nu dus vol. ik heb nog kunnen regelen dat de groep uit 25 personen bestaat, onder het voorwendsel dat we ons opsplitsen in groepen van vijf. Dit vond hij okee. Tot zover de ontwikkelingen.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Top dat het gaat lukken!
Leuk om straks weer een groot aantal forumleden te ontmoeten!
Leuk om straks weer een groot aantal forumleden te ontmoeten!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Dat wij er zin in hebben was wel duidelijk geloof ik! 
We willen de avond er voor al ergens op een camping gaan staan.
tot de 19de,
Marietta en Phacops

We willen de avond er voor al ergens op een camping gaan staan.
tot de 19de,
Marietta en Phacops
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik ben jammer genoeg bezet op dat moment, anders was ik hier ook wel opgesprongen denk ik. Prachtig initiatief Gerrit-Jan!
Ik hoop dat we nadien een rijk geïllustreerd verslagje voor op de site mogen verwachten?
Ik hoop dat we nadien een rijk geïllustreerd verslagje voor op de site mogen verwachten?

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
@Frederik: ja jammer dat je er niet bij kan zijn
@Hoplites en phacops: ja, van jullie was me het zeeeer duidelijk
. Hebben jullie mijn mail nog gehad? Ben wel benieuwd waar jullie op de camping gaan staan. Heb er nog na gegoogeld maar niets gevonden!
Bedankt verder voor de complimenten. Zal nog proberen een lokale gids uit te nodigen die erg bekend is met het terrein en een mooie verzameling heeft staan op het kantoor van de firma. Gaan we zeker bekijken (en het liefst evenaren!!
)
Groet
@Hoplites en phacops: ja, van jullie was me het zeeeer duidelijk

Bedankt verder voor de complimenten. Zal nog proberen een lokale gids uit te nodigen die erg bekend is met het terrein en een mooie verzameling heeft staan op het kantoor van de firma. Gaan we zeker bekijken (en het liefst evenaren!!

Groet
Gerrit Jan,
Heb me per mail bij jou aangemeld maar geen reaktie gehad. Mijn vraag is, hebben jullie een goede routebeschrijving zodat ik bij de juiste groeve uitkom. Er zijn daar namelijk meer groeves in de omgeving heb ik mij laten vertellen.
Tevens wil ik wat ruilmateriaal meenemen.Wellicht kunnen we wat materiaal ruilen.
HermanR.
Heb me per mail bij jou aangemeld maar geen reaktie gehad. Mijn vraag is, hebben jullie een goede routebeschrijving zodat ik bij de juiste groeve uitkom. Er zijn daar namelijk meer groeves in de omgeving heb ik mij laten vertellen.
Tevens wil ik wat ruilmateriaal meenemen.Wellicht kunnen we wat materiaal ruilen.
HermanR.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Samen naar Rheine
Kennelijk is er iets fout gegaan met mailen of ik heb je over het hoofd gezien (of vergeten te reageren, excuses, ik heb veel mailtjes gekregen). Ik heb je wel genoteerd en ook aangehaald op het forum. Voor een routebeschrijving zie blad 1 van de discussie (daar sta je ook vermeldHermanR schreef:
Gerrit Jan,
HermanR.

Groet
Hoi Gerrit Jan,
leuk dat je het allemaal zo hebt geregeld!!!!! Wij hebben er zin en ik kan je melden (ik zou je nog een mail daarover sturen, nu dus dit bericht) dat we zeker van de partij zijn!Nu al benieuwd wat we allemaal gaan zien en vinden daar.Tot de 19e + groet, Esther+Eric
leuk dat je het allemaal zo hebt geregeld!!!!! Wij hebben er zin en ik kan je melden (ik zou je nog een mail daarover sturen, nu dus dit bericht) dat we zeker van de partij zijn!Nu al benieuwd wat we allemaal gaan zien en vinden daar.Tot de 19e + groet, Esther+Eric
:-)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:

Hoi,
dit gaan jullie aantreffen (mss zien we zelfs de Ohoe, die broed er ook namelijk, maar laat zich pas later op de avond zien

Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 16-04-2008 om 14:41 NL]
Heerlijk, er is mooi tropisch blauw water dus bekiekmienie mee. De bloempjes bloeien al en als de oehoe weet hoe laat we komen neem ik ook de telelens mee.....
Heb er al weer zin in, ook gezellig iedereen te zien.
Blaadjes gaan morgen op de post, zitten al dagen in de fietstas:D
gr
pearl
Heb er al weer zin in, ook gezellig iedereen te zien.
Blaadjes gaan morgen op de post, zitten al dagen in de fietstas:D
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)