Carcharodon carcharias tand
Antw: Antw: Antw: Carcharodon carcharias tand
Dat is in ieder geval zoFrederik schreef
Hoe dan ook , jij bent de gelukzak in dit verhaal![]()

- sharkteethrene
Antw: Carcharodon carcharias tand
Sorry even off-topic.
Jeeeeetje wat een mooie tandjes Geert.
Mijn mond staat nog open.
Groetjes,
Rene.
Jeeeeetje wat een mooie tandjes Geert.
Mijn mond staat nog open.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times

Op allerlei plekken worden \"vreemde\" haaientanden gevonden.
D\'r is, hoop ik, toch niet een of andere Tijl Uilenspiegel-grappenmaker bezig de boel te verstieren?
Time fades away (Neil Young)
Ik herinner me ook een keer op dit forum een discussie te hebben gelezen over een Marokkaanse kaupi die in Het Rooth gevonden was. Ook toen was de meest aannemelijk verklaring dat een grappenmaker hem heeft neergelegd.
Toen ik de reactie las, was ook mijn eerste gedachte: dit wordt een aanloop naar een 1 april grap (sorrie, heb er een antenne voor
). Gezien de serieuze reacties van Bobbeltje kan ik hem/ haar alleen maar feliciteren met een prachtige vondst. Ik zou hem ook naast m’n Chileense gw’s zetten.
Toen ik de reactie las, was ook mijn eerste gedachte: dit wordt een aanloop naar een 1 april grap (sorrie, heb er een antenne voor

He Lanselot,
even off topic.Squalicorax kaupi word wel degelijk hier in het krijt gevonden.Bekijk de foto maar eens ,alles uit één lensje van Eben-Emael.
groeten,
Wally
Antw: Antw: Carcharodon carcharias tand
Hoi Wally,Wally schreef:
He Lanselot,
even off topic.Squalicorax kaupi word wel degelijk hier in het krijt gevonden.Bekijk de foto maar eens ,alles uit één lensje van Eben-Emael.
groeten,
Wally
Uiteraard wordt ze ook in het krijt gevonden, dat ontkende ik ook niet. De discussie waar ik naar verwees ging om een \"typisch\" geel/ oranje Marokkaanse S. kaupi in in het Rooth gevonden was.
Zal straks even de link zoeken.
Arjen