Versteend botdeel, van welk zoogdier?
Versteend botdeel, van welk zoogdier?

Hallo allemaal,
Ben hier net ingelogd als nieuw lid. Mooi forum hebben jullie. Mijn naam is Zoltan, en ik zoek hoofdzakelijk met een metaaldetector. Oogvondsten kom je dan ook tegen, in allerlei vormen.
Dit botdeel kwam ik tegen tussen een hoop vuurstenen. De afmetingen zijn l8 x 10 x 6 cm.
Ik ben benieuwd of iemand van jullie weet van welk zoogdier dit afkomstig kan zijn.
B.v.d.!
Groeten,
Zoltan
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Versteend botdeel, van welk zoogdier?
Amaai dat zal een moeilijke worden denk ik.
Gezien de grootte misschien mammoet, of neushoorn, maar veel weet ik er niet van.
In ieder geval al welkom.
[Bewerkt door Frederik op 17-03-2005 om 01:22 NL]
Gezien de grootte misschien mammoet, of neushoorn, maar veel weet ik er niet van.
In ieder geval al welkom.
[Bewerkt door Frederik op 17-03-2005 om 01:22 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Waar heb je het gevonden?
Misschien een walvisbot of iets dergelijks. In the Antwerp Area liggen er hopen van zo\'n botfragmenten.
Misschien een walvisbot of iets dergelijks. In the Antwerp Area liggen er hopen van zo\'n botfragmenten.
Hallo somniosus,
Ik vond dit voorwerp tussen de vuurstenen aan de oppervlakte. Die uitgegraven stenen kwamen van grote diepte van dezelfde vindplaats (polder aan de rand van Amsterdam) als de spons van Johan.
Groeten,
Zoltan
Ik vond dit voorwerp tussen de vuurstenen aan de oppervlakte. Die uitgegraven stenen kwamen van grote diepte van dezelfde vindplaats (polder aan de rand van Amsterdam) als de spons van Johan.
Groeten,
Zoltan